• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • شهرستان سانتا کلارا هفته آینده نوزادان و کودکان زیر ۵ سال را واکسینه خواهد کرد

شهرستان سانتا کلارا هفته آینده نوزادان و کودکان زیر ۵ سال را واکسینه خواهد کرد

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، نوزادان و کودکان زیر پنج سال از هفته آینده در شهرستان سانتا کلارا علیه ویروس کرونا واکسینه می‌شوند.

مقامات بهداشتی گفتند که از روز سه شنبه واکسیناسیون را برای کودکان ۶ ماهه تا ۵ ساله آغاز می کنند، با این فرض که مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری تایید نهایی را ارائه کند و منابع واکسن طبق برنامه برسد.

واکسن فایزر برای کودکان زیر ۵ سال یک دهم دوز بزرگسالان است و در سه دوز تجویز می‌شود: دو واکسن اول با فاصله سه هفته و آخرین واکسن حداقل دو ماه بعد.

مدرنا دارای دو دوز واکسن است که هر کدام یک چهارم دوز بزرگسالان است و با فاصله حدود چهار هفته برای کودکان زیر ۶ سال تجویز می کند.

کمیته مشورتی CDC در مورد شیوه های ایمن سازی قرار است واکسیناسیون COVID-19 را برای این گروه سنی در روزهای جمعه و شنبه پس از تایید سازمان دارو بررسی کند.

شهرستان سانتا کلارا قرار است روز دوشنبه اولین تخصیص واکسن های فرمولاسیون ویژه دوران کودکی را دریافت کند و آن را در مکان های تعیین شده توزیع کند.

خانواده‌ها می‌توانند از طریق www.sccfreevax.org برای واکسیناسیون کووید-۱۹ برای این گروه سنی وقت بگیرند. قرار ملاقات آنلاین واکسیناسیون تا زمانی که منابع تامین نشود، باز نمی شود؛ همچنین انتظار نمی رود تا روز دوشنبه بعدازظهر این منابع تامین شوند. علاوه بر سایت‌های کلینیک فعلی که از طریق www.sccfreevax.org در دسترس هستند ، یک سایت جدید واکسیناسیون استانی در Mountain View در هفته آینده افتتاح خواهد شد.

دکتر سارا کودی، افسر بهداشت شهرستان سانتا کلارا، روز جمعه در بیانیه ای گفت: “ما می دانیم که خانواده ها چقدر منتظر این لحظه بوده اند. این آخرین گام ما برای واکسینه کردن همه افراد جامعه در هر سنی خواهد بود.”

  پلیس جنوب سن حوزه جلوی یک نمایش خیابانی غیرقانونی را گرفت

تقریباً ۱۰۰۰۰۰ کودک زیر ۵ سال در شهرستان سانتا کلارا زندگی می کنند.

در حالی که کودکان خردسال معمولاً به اندازه کودکان بزرگتر و بزرگسالان از COVID-19 بیمار نمی شوند، بستری شدن آنها در بیمارستان در طول موج Omicron افزایش یافت و مشاوران FDA تشخیص دادند که مزایای واکسیناسیون بر حداقل خطرات آن بیشتر است.

بر اساس گزارش‌های قبلی پیام جوان، مطالعات منتشر شده از مدرنا و فایزر می‌گویند که عوارض جانبی، از جمله تب و خستگی، اغلب جزئی هستند، اما نباید این نکته را از نظر دور نگه داشت که برخی دیگر از تحقیقات، مطالبی برخلاف نتیجه‌های اعلام شده توسط کارخانه‌های واکسن سازی را منتشر کرده و عوارض این واکسن‌ها را بسیار بیشتر از چیزی که اعلام شده بیان می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان