• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • کارمند یک پمپ بنزین در کالیفرنیا پس از فروش اشتباهی سوخت به قیمت ۶۹ سنت در هر گالن، اخراج شد

کارمند یک پمپ بنزین در کالیفرنیا پس از فروش اشتباهی سوخت به قیمت ۶۹ سنت در هر گالن، اخراج شد

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، یک کارمند پمپ بنزین در کالیفرنیا به دلیل اینکه به اشتباه پمپ های خود را به جای ۶٫۹۹ دلار روی ۶۹ سنت تعیین کرد، از کار بیکار شد.

جان شچینا روز جمعه در یک پمپ بنزین شل در رانچو کوردووا مشغول به کار بود که گفت که به طور تصادفی نشانگر اعشار قیمت را در جایی اشتباه قرار داده  و باعث شده است که پمپ، بنزین‌های درجه یک را تنها به قیمت ۶۹ سنت بفروشد.

اخبار در رسانه های اجتماعی پخش شد و هنگامی که مردم عجله داشتند قبل از رفع خطا از این قیمت بنزین استفاده کنند، این مشکل برطرف شد.

شچینا به KOVR-TV گفت: من هر سه قیمت را به جز گازوئیل در لیست وارد کردم، اما آخرین رقمی که وارد کردم خوب نشد، درست است. این یک اشتباه بود که من انجام دادم.

این اشتباه برای پمپ بنزین ۱۶۰۰۰ دلار هزینه داشت – و به قیمت بیکار شدن شچینا تمام شد.

او می‌گوید: “این یک کابوس است.” من فقط مسئولیت آن را می‌پذیرفتم و می‌گویم: بله، این تقصیر من است و من مقصر هستم.

خانواده او یک صفحه GoFundMe برای او راه اندازی کردند، به این امید که ۱۶۰۰۰ دلاری را که پمپ بنزین از دست داده بود جمع آوری کنند تا بتوانند آن را پس دهند.

آنها نگران هستند که شچینا به دلیل اشتباه خود مورد شکایت قرار گیرد – اما کریگ سیمرمون، وکیل تجاری به خبرنگاران گفت که کارکنان هنگام انجام وظایف عادی مربوط به شغل خود از طرف قانون محافظت می‌شوند.

  برنامه‌ی توقف پرداخت وام های دانشجویی، در اواخر آگوست به پایان می‌رسد

سیمرمون گفت: “تنها راهی که او خارج از یک توافق نامه کتبی مسئول خواهد بود این است که خارج از محدوده شغلی خود عمل کرده باشد.” به عنوان مثال، اگر رئیسش گفته باشد هر کاری که انجام می دهید، هرگز قیمت پمپ‌ها را تعیین نکنید اما او این کار را کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان