• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • پلیس سن حوزه مربی هنرهای رزمی را به اتهام تجاوز جنسی به یک کودک ۱۴ ساله دستگیر کرد

پلیس سن حوزه مربی هنرهای رزمی را به اتهام تجاوز جنسی به یک کودک ۱۴ ساله دستگیر کرد

پیام جوان: به گزارش کی تی وی وی، پلیس سن حوزه روز سه شنبه از دستگیری مالک استودیو هنرهای رزمی با اتهام تجاوز به یک کودک در یک برنامه بعد از مدرسه خبر داد.

پلیس گفت که ارنست رامیرز ۵۴ ساله روز پنجشنبه به اتهام مربوط به تجاوز جنسی نسبت به یک خردسال دستگیر شد.

بازرسان گفتند که مظنون علاوه بر داشتن یک استودیوی هنرهای رزمی در سن حوزه، یک برنامه بعد از مدرسه را برای مدرسه ابتدایی مریت تریس اجرا می‌کرد و در آنجا با قربانی که اکنون ۱۴ ساله است ملاقات کرد.

کارآگاهان گفتند که این نوجوان، بین آگوست ۲۰۲۰ تا ژوئن ۲۰۲۱ در برنامه بعد از مدرسه شرکت می‌کرد.

پلیس گفت رامیرز بیش از ۲۰ سال استودیو هنرهای رزمی خود را اداره می کرد. پس از دستگیری وی اکنون تابلویی روی درب نصب شده است که روی آن نوشته شده: “به دلیل شرایط اضطراری خانوادگی، استودیو تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.”

وی هم‌اکنون در مرکز اصلاح و تربیت الموود شهرستان سانتا کلارا نگهداری می شود.

منطقه یکپارچه مدارس سن حوزه می گوید برخی از کودکانی که در هنرهای رزمی ثبت نام کرده اند، دانش آموزان مدرسه ابتدایی مریت تریس هستند. بخشداری با انتشار بیانیه ای اعلام کرد:

“فرد دستگیر شده کارمند San José Unified نیست، همچنین کسب و کار وی با هیچ مدرسه San José Unified توافقنامه‌ای ندارد. مجموعه‌ی San José Unified به طور کامل با گروه تحقیقات SJPD همکاری می کند. ”

پلیس می‌گوید افرادی مانند این شخص، معمولا بیش از یک قربانی دارند. اگر قربانیان بخواهند، می‌توانند مورد خود را بیان بیایند، مهم نیست چقدر زمان از آن حادثه گذشته است. اگر حادثه پنج، ۱۰، ۱۵ سال پیش اتفاق افتاده باشد باز هم از شما می‌خواهیم که آن را اعلام کنید.

  ویدیویی که نشان می‌دهد یک گروه به طور غیرقانونی Bay Bridge را برای فیلمبرداری موزیک ویدیو بستند

رامیرز قرار است روز جمعه در دادگاه حاضر شود.

پلیس از هر کسی که اطلاعاتی در مورد این پرونده یا حوادث مشابه دارد می‌خواهد تا با کارآگاه پلیس سن حوزه، فرانک مونتویا به شماره ۴۰۸۵۳۷۱۳۸۲ و یا آدرس ایمیل ۳۶۴۴@sanjoseca.gov تماس بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان