• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • چرا یک پمپ بنزین در کالیفرنیای شمالی تقریباً ۱۰ دلار برای هر گالن بنزین، شارژ می کند؟

چرا یک پمپ بنزین در کالیفرنیای شمالی تقریباً ۱۰ دلار برای هر گالن بنزین، شارژ می کند؟

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، قیمت بنزین در یکی از پمپ بنزین های کالیفرنیای شمالی بسیار نزدیک به ۱۰ دلار در هر گالن است.

یک ایستگاه شورون در Mendocino این هفته برای یک گالن بنزین معمولی ۹٫۶۳ دلار دریافت می کرد.

آلدو وازکز، که در AAA شمال کالیفرنیا کار می‌کند، می‌گوید آوردن بنزین به این منطقه هزینه بیشتری دارد، بنابراین شرکت مجبور است برای ادامه کار هزینه بیشتری بپردازد.

وازکز می‌گوید: «وقتی هزینه‌های حمل‌ونقل و نزدیکی و دوری به خطوط انتقال را در نظر بگیرید، این هزینه‌ها نیز می‌توانند به قیمت بنزین اضافه شوند. “به همین دلیل است که ما همیشه به افراد توصیه می‌:نیم در رابطه با سوخت گیری بنزین برای وسایل نقلیه‌شان، دقت بیشتری کنند، زیرا اگر بتوانید مسیر متفاوتی پیدا کنید، ممکن است در منطقه ای با قیمت های ارزان تر قرار بگیرید.”

بر اساس گزارش AAA، خرید بنزین در سایر نقاط آمریکا همچنان گران است، اما بسیار ارزان تر از کالیفرنیا است، که بالاترین نرخ میانگین را در کشور دارد که حدود ۶٫۴۰ دلار در هر گالن است. میانگین ملی حدود ۵ دلار در هر گالن است و کمترین میانگین در جورجیا با ۴٫۴۱ دلار در هر گالن است.

آمریکایی ها تنها کسانی نیستند که پول بیشتری برای بنزین می پردازند. هفته گذشته، قیمت بنزین در بریتانیا به رکورد ۱۸۲٫۳ پنس (۲٫۳۰ دلار) در هر لیتر یا حدود ۸٫۸۰ دلار در هر گالن رسید.

تحلیلگران انتظار دارند که قیمت ها تا زمانی که تقاضا کاهش پیدا نکند، همچنان در حال افزایش باشند – هیچ کس دقیقا نمی داند چه زمانی و کجا ممکن است روند صعودی قیمت‌ها متوقف شود. در این میان، هر گونه تعطیلی غیرمنتظره پالایشگاه ها – به عنوان مثال، تعطیلی ناشی از طوفان در امتداد ساحل خلیج لوئیزیانا و تگزاس – می تواند قیمت ها را افزایش دهد.

  برخورد عمدی یک راننده با عابرین پیاده در Oakland Hills

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان