• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • افزایش شایعات در مورد احتمال جدایی مارکو آسنسیو، وینگر گلزن رئال مادرید از این باشگاه

افزایش شایعات در مورد احتمال جدایی مارکو آسنسیو، وینگر گلزن رئال مادرید از این باشگاه

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، مارکو آسنسیو در سال های پایانی دهه گذشته میلادی شروعی طوفانی در ترکیب رئال مادرید داشت، اما این بازیکن به تدریج دچار افت محسوسی شده و فصل گذشته نیز جایگاه ثابتی در ترکیب این باشگاه برای خود دست و پا نکرد. میلان که فصل قبل موفق به فتح اسکودتو شده، برای خرید مارکو آسنسیو وارد عمل شده و قصد دارد این ستاره گلزن را در فصل تابستان در اختیار بگیرد.

نشریه کوریره دلو اسپورت امروز در گزارشی مدعی شد پائولو مالدینی، مدیر ورزشی روسونری پیش از این با کارلو آنچلوتی تماس گرفته تا شرایط جذب این ستاره اسپانیایی را بررسی کند. مالدینی رابطه بسیار خوبی با سرمربی فعلی رئال مادرید دارد و از او در مورد شرایط فیزیکی و فنی مارکو آسنسیو سوال کرده است.

آسنسیو درباره آینده خود هنوز به طور قطعی به جمع بندی نهایی نرسیده و اخیرا در محفلی خصوصی اعلام کرد احتمال هر اتفاقی در فصل تابستان امسال ممکن است. قرارداد این ستاره تکنیکی در سال ۲۰۲۳ با باشگاه رئال مادرید به پایان می رسد و هنوز توافقی برای تمدید قرارداد انجام نشده است. این واقعیت که مارکو آسنسیو در تیم آنچلوتی در طول فصل گذشته بازیکن ثابت نبوده، باعث شده احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود داشته باشد. این بازیکن می خواهد احساس مهم بودن کند و به نظر می رسد چنین آینده ای در رئال مادرید برای آسنسیو رقم نخواهد خورد. به جز میلان، تیم های بزرگی چون یوونتوس، آرسنال و منچستریونایتد نیز همگی شرایط توافق با مارکو آسنسیو را جویا شده اند.

  پیاچنزای ایتالیا به شکل غیرمنتظره‌ای با سرمربی خود تمدید کرد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان