• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • گزارش اختصاصی سایت اتحادیه جهانی کشتی از جردن باروز آزادکار مطرح آمریکایی

گزارش اختصاصی سایت اتحادیه جهانی کشتی از جردن باروز آزادکار مطرح آمریکایی

پیام جان: سایت اتحادیه جهانی کشتی به تازگی گزارشی را در مورد جردن باروز آزادکار مطرح آمریکایی به رشته تحریر درآورده و در آن به شانس این کشتی گیر عنوان دار برای شکستن رکورد جان اسمیت و آدلین گری اشاره کرده است.

این کشتی گیر ۳۳ ساله در گفتگو با سایت اتحادیه جهانی کشتی اظهار داشت: این رؤیای من از زمان قهرمانی در المپیک ۲۰۱۲ لندن بوده که بتوانم رکورد ۶ مدال طلای جان اسمیت و آدلین گری را با کسب هفتمین مدال طلای خود بشکنم.
وی ادامه داد: من همیشه به دنبال این بودم که خود را بعنوان بهترین کشتی گیر تاریخ آمریکا مطرح کنم اما اکنون به دنبال این هستم که خود را در جمع برترین کشتی گیران دنیا ببینم و این برای من هیجان انگیز است.

باروز در مورد شرایطی که در آن قرار دارد گفت: شرایط با سال ۲۰۱۱ بسیار متفاوت است من تعهدات زیادی خارج از کشتی دارم. الان خیلی‌ها با کشتی من آشنا هستند و فیلم‌های زیادی از من وجود دارد که همه آن را تماشا می‌کنند و الان می‌خواهند که من را ناک اوت کنند، بنابراین می‌فهمم که در چه موقعیتی قرار دارم.

این کشتی گیر خوش فیزیک آمریکایی که در اوایل دوران حرفه‌ای خود بعنوان فردی مغرور، باهوش و تیزبین شناخته می‌شد به نظر می‌رسد هنوز هم در سطح بالایی از آمادگی جسمی و فنی قرار دارد که برای او آسان نبوده است، وی در این مورد گفت: ایمان، ثبات، بودن با افراد بزرگ، جلوگیری از مصدومیت‌ها یک موهبت است. اما شما فقط اخلاق کاری، تغذیه، ریکاوری و تمرکز را می‌بینید. من باید از بدنم مراقبت کنم. کارهای درست را انجام می‌دهم تا مطمئن شوم که می‌توانم بمانم و اینکه توانسته ام از آسیب دیدگی جلوگیری کنم و بسیاری از این شرایط یک شانس برای من بوده است.

  خداحافظی قطعی مسی از پی اس جی

دارنده ۵ مدال طلای جهان و یک مدال طلای المپیک در مورد شرایط بدنی اش گفت: ۱۲ سال از دوران حرفه‌ای من می‌گذرد و من نسبت به جوانان تازه وارد اختلاف سنی زیادی دارم اما الان تیزتر، باهوش‌تر و باهوش‌تر هستم با اینکه سنم بالاتر است اما بهتر از سایرین هستم و برای اینکه خود را در این شرایط نگه دارم مسافت‌های زیادی را طی کردم.

این کشتی گیر آمریکایی که چند بار برای کشتی گرفتن در ایران حضور داشته است گفت: تلاش و نگرش و روحیه من جنگجو است و تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم به تیمم کمک کنم، این موضوع برای من سخت خواهد بود اما به آن متعهد هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان