پزشک سن حوزه، با ۵ مورد تجاوز جنسی شامل ۳ قربانی مواجه است

پیام جوان: به گزارش کی تی وی وی، مقامات روز پنجشنبه گفتند، پزشکی که در سن حوزه با اتهامات مربوط به آزار جنسی دو دختر روبرو شده بود، اکنون به اتهام تجاوز جنسی به یک کارمند سابق نیز متهم شده است.

آخرین اتهام در اوایل ژوئن مطرح شد، زمانی که دادستان، نعیم الاسلام هاشمی، ۶۱ ساله، اهل پالو آلتو را به یک جرم تجاوز جنسی متهم کرد. به گفته پلیس پالو آلتو، این تجاوز در سال ۲۰۱۶ توسط یک زن ۴۰ ساله گزارش شد که زمانی برای هاشمی در دفتر او، مرکز پزشکی کرسنت در سن حوزه کار می کرد.

پلیس پالو آلتو گفت که هاشمی برای اولین بار زمستان گذشته پس از آن دستگیر شد که زن جوانی، او را متهم کرد که در سال ۲۰۰۷ زمانی که ۱۲ و ۱۳ ساله بود چندین بار به او تجاوز جنسی کرده است. یکی از دوستان این زن نیز گفت هاشمی در سنین خردسالی او را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

در دسامبر ۲۰۲۱، DA هاشمی را به چهار مورد جنایت در خصوص اعمال فحشا در مورد یک کودک زیر ۱۴ سال متهم کرد و یک قاضی دادگاه عالی شهرستان سانتا کلارا حکم بازداشت او را امضا کرد.

مرکوری نیوز گزارش داد که او از زمان بازداشت خارج از بازداشت بوده است.

رافائل گلدمن، وکیل هاشمی، به مرکوری نیوز گفت که موکلش گفته است که این کار را نکرده است.

گلدمن در بیانیه‌ای به این روزنامه گفت: «دکتر هاشمی همچنان بر بی‌گناهی خود از همه اتهامات تاکید می‌کند و مشتاقانه منتظر است تا نامش در دادگاه پاک شود. فراتر از آن، در حال حاضر هیچ اظهارنظر دیگری نداریم.»

  هشدار پرچم قرمز برای North Bay

پرونده جنایی او برای هر پنج اتهام در حال حاضر در دادگاه عالی شهرستان سانتا کلارا در حال انجام است.

هر کسی که در ارتباط با این رونده اطلاعاتی دارد باید با پلیس پالو آلتو به شماره ۶۵۰۳۲۹۲۴۱۳ تماس بگیرد. گزارشات ناشناس را نیز می توان به ایمیل paloalto@tipnow.org ارسال کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان