برای پرداخت هزینه اجاره یک خانه در کالیفرنیا باید چند ساعت کار کنید؟

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، کالیفرنیایی ها با افزایش سرسام آور قیمت ها در مورد هر چیزی – قیمت بنزین، مسکن، غذا – غریبه نیستند. در حالی که این لیست همچنان ادامه دارد.

تجزیه و تحلیل اخیر انجام شده توسط SmartAsset، ۲۵ شهر بزرگ کشور را بررسی کرد تا تعداد ساعاتی را که یک مستاجر برای پوشش هزینه های مسکن نیاز دارد، تعیین کند. این بررسی بر اساس سه عامل بود – میانگین دستمزد سالیانه، میانگین ساعات کار در طول سال و متوسط ​​اجاره ماهانه.

چهار شهر کالیفرنیا در این فهرست قرار گرفتند که سن حوزه در رتبه اول قرار گرفت. کارگران این شهر باید بیشترین کار را برای پرداخت اجاره بها داشته باشند، با ۷۷ ساعت زمان برای پرداخت متوسط ​​اجاره ماهانه ۲۲۳۲ دلاری.

لس آنجلس دوم شد. کارگران اینجا باید ۷۲٫۳ ساعت کار کنند تا هزینه اجاره را در هر ماه بپردازند. متوسط ​​اجاره بها ۱۵۲۳ دلار و متوسط ​​دستمزد ۲۱٫۰۸ دلار برآورد شده است.

در جایگاه سوم، سن دیگو قرار داشت، جایی که ۷۲٫۲ ساعت کار با دستمزد ۲۴٫۵۳ دلار برای استطاعت متوسط ​​اجاره بها ۱۷۷۰ دلار مورد نیاز است.

چهارمین شهر در گلدن استیت، سن فرنسیسکو است. دستمزد ساعتی تخمین زده شده در این شهر بالاتر از سه شهر دیگر کالیفرنیا با ۳۱٫۷۴ دلار است، اما میانگین اجاره بها بیش از ۲۰۰۰ دلار است، به این معنی که برای پرداخت اجاره باید ۶۳٫۳ ساعت کار کنید.

ممکن است درباره یک قانون مالی رایج شنیده باشید – بیش از ۳۰ درصد از درآمد قبل از مالیات خود را برای مسکن خرج نکنید.

  فروشگاه North Face در میدان یونیون اسکوئر تعطیل می شود

بر اساس داده های SmartAsset، در اینجا تخمینی از میزان درآمد متوسط ​​یک مستاجر به مسکن ارائه شده است:

  • سن حوزه: ۴۸%
  • لس آنجلس: ۴۵٪
  • سن دیگو: ۴۵٪
  • سن فرنسیسکو: ۴۰%

جای تعجب نیست، چهار شهر بالا نیز با بالاترین میانگین قیمت لیست خانه طبق داده های اخیر Zillow یافت شدند.

به طور متوسط، ۵۶ ساعت کار برای رسیدن استطاعت پرداخت اجاره در ۲۵ شهر بزرگ مورد نیاز است.

دیترویت، میشیگان تنها شهری است که در آن یک هفته کار تمام وقت می تواند برای یک ماه اجاره پرداخت شود. متوسط ​​اجاره ماهانه در دیترویت ۸۵۰ دلار است و متوسط ​​​​درآمد یک کارمند حدود ۲۰ دلار در ساعت پس از کسر مالیات خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان