• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • الکساندر لاکازت، مهاجم فرانسوی، با قراردادی سه‌ساله به باشگاه لیون برگشت

الکساندر لاکازت، مهاجم فرانسوی، با قراردادی سه‌ساله به باشگاه لیون برگشت

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، لاکازت تصمیم گرفت پس از پنج سال حضور در آرسنال از این تیم جدا شده و بار دیگر به کشورش برگردد.

لیون همیشه جایگاه خاص و ویژه‌ای در قلب این بازیکن داشت، چرا که او اولین بار در سن ۱۲ سالگی به این باشگاه ملحق شده بود.

لاکازت در سال ۲۰۱۷ و با قراردادی به ارزش ۶۰ میلیون یورو به جمع توپچی‌ها پیوست اما پس از پنج سال حضور در این تیم و با اتمام قراردادش تصمیم به ترک ورزشگاه امارات گرفت تا به‌عنوان بازیکن آزاد به لیون برگردد.

این مهاجم فرانسوی در طول دوران فوتبالش تنها‌ پیراهن دو باشگاه را به تن کرده که یکی از آنها آرسنال و دیگری لیون است و حالا این فرصت را دارد که بار دیگر برای این تیم به میدان برود.

باشگاه لیون با انتشار ویدیویی خبر بازگشت این بازیکن را به‌صورت رسمی تایید کرد. در این ویدیو، لاکازت وارد رختکن این تیم می‌شود تا یک بار دیگر پیراهن لیون را به تن کند و پس از آن قدم به زمین چمن ورزشگاه گروپاما می‌گذارد.

این ستاره سابق آرسنال پیش از این ۲۷۵ بازی با پیراهن لیون انجام داده و موفق شده ۱۲۹ گل برای این تیم به ثمر برساند. او به این‌ترتیب پس از فلوری دی نالو، برنارد لاکومب و سرژ کیه‌زا در رده چهارم برترین گلزنان تاریخ این باشگاه قرار دارد.

این باشگاه فرانسوی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که بازگرداندن لاکازت از ماه‌ها قبل جز اولویت‌های این باشگاه بوده و جذب این بازیکن ۳۱ ساله با استراتژی جدید این باشگاه همخوانی کاملی دارد.

  مهدی طارمی: گلم به تیم چلسی در لیگ قهرمانان اروپا برایم هیجان انگیز نیست

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان