• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • لیگ ملت‌های والیبال برای تیم ملی ایران با پیروزی برابر چین آغاز شد

لیگ ملت‌های والیبال برای تیم ملی ایران با پیروزی برابر چین آغاز شد

پیام جوان: به نقل از مهر، تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال بامداد امروز چهارشنبه به مصاف چین رفت و با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی رسید. ایران در ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ چین را شکست داد اما در ست دوم این چینی‌ها بودند که ۲۵ بر ۱۹ به برتری رسیدند.

شاگردان بهروز عطایی در ست‌های سوم و چهارم هم چین را با نتایج ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۵ شکست دادند تا نخستین بازی از هفته اول لیگ ملت‌ها را با برد به پایان برسانند.

در پایان این دیدار، مرتضی شریفی ملی پوش ایران با کسب ۲۰ امتیاز، بهترین بازیکن مسابقه لقب گرفت.

عطایی: بازیکنانم بازی را تمام شده تلقی کردند

بهروز عطایی هم با بیان اینکه پیش بینی بازی سختی مقابل چین داشته است، گفت: اشتباهاتی داشتیم که طبیعی بود. بعد از ست دوم، به بازی برگشتیم و در کار تهاجمی خوب بودیم.

وی در خصوص افت ایران در ست دوم و واگذاری نتیجه در این ست، تاکید کرد: چون ست اول را خوب بازی کردیم، بازیکنان ست دوم را تمام شده تلقی کردند و تصورشان این بود راحت بازی را می‌برند.

برد آمریکا، آلمان و صربستان

در دیگر دیدار گروه یک این هفته که به میزبانی برزیل برگزار می‌شود، آمریکا موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر اسلوونی را شکست بدهد. در گروه دوم هم صربستان و آلمان با نتیجه مشابه ۳ بر صفر به ترتیب بلغارستان و کانادا را از پیش رو برداشتند.

ایران در دومین دیدار خود از هفته نخست این رقابت‌ها، از ساعت ۲۲:۳۰ روز جمعه این هفته به مصاف هلند می‌رود. استرالیا و ژاپن هم دیگر حریفان ایران در هفته نخست خواهند بود.

  پیروزی تیم فنرباغچه ترکیه در هفته بیست و چهارم لیگ این کشور

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان