• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • عقبگرد قیمت دلار در بازار متشکل امروز چهارشنبه ۱۸ خرداد

عقبگرد قیمت دلار در بازار متشکل امروز چهارشنبه ۱۸ خرداد

پیام جوان: به گزارش اقتصادنیوز، قیمت دلار در بازار متشکل امروز چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ عقبگرد را تجربه کرد. نرخ دلار در بازار متشکل امروز با ۲۶ هزار و ۴۴۷ تومان روانه بازار شد که نسبت به عصر روز گذشته ۲۵۳ تومان کاهش پیدا کرده بود. نرخ دلار در ادامه معاملات رشد کرد و قبل از ظهر به ۲۶ هزار و ۶۸۰ تومان رسید. دلار متشکل ظهر امروز ۲۶ هزار و ۶۹۳ تومان معامله شد که در مقایسه با روز سه شنبه ۷ تومان افت را نشان می دهد.

قیمت دلار صرافی بالا رفت
صرافی ملی امروز قیمت فروش دلار را بالا کشید. در ابتدای معاملات امروز قیمت فروش دلار ۲۶ هزار و ۶۱۲ تومان اعلام شد که نسبت به روز قبل ۶۰ تومان بالاتر بود . نرخ اسکناس آمریکایی قبل از ظهر امروز در صرافی ملی با ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش رسید و در نیمه روز دلار صرافی به قیمت ۲۶ هزار و ۸۲۶ تومان معامله شد. این قیمت در مقایسه با روز گذشته ۲۷۴ تومان افزایش پیدا کرده بود.

برگشت قیمت سکه به کانال ۱۴ میلیون
قیمت اونس طلا ظهر امروز نزدیک به ۵ دلار کاهش پیدا کرد. فلز گران بهای جهانی امروز در محدوده ۱۸۴۸ دلار معامله شد. قیمت طلا ۱۸ عیار در زمان نوشتن این گزارش ۱ میلیون و ۴۴۳ هزار و ۱۰۰ تومان بود. این قیمت نسبت به روز قبل ۱۰۰ تومان بالاتر بود.

قیمت سکه امروز به کانال ۱۴ میلیون تومان برگشت. فلز زرد رنگ داخلی در زمان انتشار این گزارش به قیمت ۱۴ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان مبادله شد.

  قیمت دلار در کانون صرافان تهران - پنجشنبه 28 مهر

برخی از معامله گران از این کاهش قیمت به عنوان اصلاح یاد می کردند و معتقد بودند با رشد دلار احتمال بازگشت مجدد قیمت سکه به پله‌های میانی کانال ۱۵‌میلیون تومانی وجود دارد.

با قیمت یاد شده حباب سکه در مقایسه با روزهای گذشته پایین آمده بود و در محدوده ۷ درصد بود. ارزش ذاتی سکه هم نسبت به قیمت بازاری آن ۱۳میلیون و ۹۰۸ تومان بود.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان