میانگین قیمت بنزین به رکورد جدید ۴٫۸۶ دلار در هر گالن رسید

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، در حالی که جو بایدن تلاش می کند تا بزرگترین مشکل داخلی خود یعنی تورم را کنترل کند، آمریکایی ها رکوردهای جدیدی را در پمپ بنزین ها در سراسر کشور مشاهده می کنند.

میانگین ملی در این هفته به ۴٫۸۰ دلار در هر گالن رسید که دو برابر قیمت در زمان روی کار آمدن بایدن است. یک گالن معمولی در آن زمان به طور متوسط ​​۲٫۳۸ دلار در هر گالن در ژانویه ۲۰۲۱ بود.

در حال حاضر، قیمت بنزین معمولی بیش از ۵ دلار در هر گالن برای ساکنان کالیفرنیا، هاوایی، آلاسکا، آریزونا، میشیگان، ایلینوی، نوادا، واشنگتن و اورگان است.

در حالی که دولت بایدن برای مهار تورم تلاش می کند، این قیمت همچنان در حال افزایش است.

مقامات ارشد دولت می گویند که این یک مشکل و یک چالش است. جینا ریموندو، وزیر بازرگانی آمریکا می‌گوید بایدن هر روز از خواب بیدار می‌شود و هر شب به رختخواب می‌رود و به این فکر می‌کند که چگونه می‌تواند از قیمت‌های خارج از کنترل در آمریکا جلوگیری کند.

رایموندو همچنین می‌گوید بایدن اکنون در حال بررسی برداشتن برخی از تعرفه‌های اعمال شده توسط دولت قبل بر چین است. این تعرفه ها بر صدها میلیارد دلار کالاهای چینی اعمال شد که در طول جنگ تجاری در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ اتفاق افتاد.

کاخ سفید در حال بررسی این موضوع است که آیا حذف برخی از این تعرفه ها می تواند به کاهش قیمت کالاها در ایالات متحده کمک کند یا خیر.

  چهار قربانی در سقوط هواپیمای تک موتوره فرودگاه Visalia Municipal

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان