• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • حبس ملی‌‌‌پوش بولیویایی در مصر

حبس ملی‌‌‌پوش بولیویایی در مصر

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، کارملو آلگاراناز ملی‌پوش بولیویایی بعد از ترک باشگاه اسماعیلی مصر از شدت عصبانیت در اینستاگرام پیامی طولانی و بسیار تند خطاب به این باشگاه منتشر کرد. متن منتشر شده از سوی این فوتبالیست اهل بولیوی در دنیای فوتبال خبرساز شده است.

کارملو آلگاراناز فوتبالیستی ۲۶ساله اهل بولیوی است که پیش از پیوستن به اسماعیلی در لیگ برتر بولیوی بازی می‌کرد. او در پست مهاجم بازی می‌کند. او از شش سال پیش پیراهن تیم ملی بولیوی را به تن می‌کند. باشگاه مصری اسماعیلی دی ماه سال گذشته اعلام کرد کارملو را به خدمت گرفته است. او اولین بازیکن بولیویایی لیگ مصر بود و با این باشگاه قراردادی پنج ساله داشت اما بعد از گذشت چند ماه به صورت یک طرفه قراردادش را فسخ شده اعلام کرد.

در بیانیه کارملو آلگاراناز که در اینستاگرام منتشر شده چنین آمده:” هر شروعی یک پایان دارد و لحظات جدایی همیشه دردناک است ولی حالا دیگر وقتش رسیده. من قراردادم با باشگاه اسماعیلی را یک‌طرفه فسخ می‌کنم. علت این اقدام من عدم پایبندی مدیریت باشگاه به مفاد قرارداد است. مدیریت این باشگاه نمی‌داند چطور باید با یک بازیکن حرفه‌ای ملی‌پوش رفتار کند. مدیریت متاسفانه با من در کمال بی‌احترامی رفتار می‌کرد و اصلا حرفه‌ای نبود. آنها نه به حقوق من احترام گذاشتند و نه تعهدهای خودشان را عملی کردند. با اینکه مربی‌ها من را نادیده گرفتند و مجبورم کردند کنار بنشینم و سه ماه تمام توانایی من را ناچیز دانستند ولی من همیشه به تصمیم آنها احترام می‌گذارم و اینجا درباره مسائل فنی تیم صحبت نمی‌کنم”.

  توافق باشگاه رم با ریاض سیزن برای اسپانسرینگ جلوی پیراهن این تیم

ادعاهای عجیب و غریب ملی‌‌پوش بولیویایی علیه باشگاه مصری در ادامه اینطور ادامه پیدا می‌کند:” مدیریت باشگاه بدون اینکه نیازی باشد از همان ابتدا پاسپورت من را ضبط کرده و تا این لحظه پاسپورتم را به من تحویل نداده. من با بدرفتاری و نژادپرستی شدید مواجه بودم. من را تهدید می‌کردند و هزاران بلای دیگر سرم آوردند که نمی‌خوام درباره آنها صحبت کنم. ولی خوشبختانه آنقدر دلیل و مدرک دارم که حرفهایم را ثابت کنم. با وجود همه دشواری‌ها از همه هواداران اسماعیلی تشکر میکنم. هواداران باشگاه با مدیریت زمین تا آسمان متفاوت است. دلم می‌‌خواست دل هواداران را شاد کنم ولی فوتبال همین است دیگر”.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان