در اینجا نحوه برافراشتن پرچم آمریکا در روز یادبود آورده شده است

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، روز یادبود، که در آخرین دوشنبه ماه می هر سال برگزار می شود، از کسانی که در جنگ های آمریکا جان باخته اند، تجلیل می شود. به مناسبت این روز، ممکن است از خود بپرسید – چگونه پرچم ایالات متحده را به اهتزاز درآورم؟

در روز یادبود، پرچم باید فقط از طلوع آفتاب تا ظهر نیمه افراشته باشد.

بنا به گفته شرکت American Flagpole & Flag، روز یادبود تنها یکی از شش رویدادی است که در آن پرچم باید به حالت نیمه افراشته درآید. روز یادبود افسران صلح (۱۵ می)، روز آتش بس کهنه سربازان جنگ کره (۲۷ جولای)، روز میهن پرستان (۱۱ سپتامبر)، روز پرل هاربر (۷ دسامبر) و هر روزی که رئیس جمهور دستور پایین آوردن پرچم را به عنوان نشانه احترام به مرگ یک شخصیت اصلی یا دیگران صادر می کند.

پرچم‌ها اخیراً به احترام ۱۹ دانش‌آموز و دو معلم که در تیراندازی در مدرسه تگزاس کشته شدند نیز نیمه افراشته شد.

پرچم آمریکا فقط باید از طلوع تا غروب خورشید بر روی ساختمان ها و روی میله های پرچم ثابت در فضای باز نمایش داده شود. همچنین پرچم می تواند به مدت ۲۴ ساعت نمایش داده شود. زمانی که پرچم در حال برافراشته شدن است، باید سریع انجام شود، اما هنگام پایین آوردن، باید تشریفاتی انجام شود.

اگر پرچم را روی دیوار قرار می‌دهید، ستاره‌ها باید در گوشه سمت چپ بالا باشند. در یک پنجره، پرچم باید به همان شکلی ظاهر شود که ستاره‌ها در گوشه سمت چپ بالا، همانطور که از بیرون به داخل نگاه می‌کنند، ظاهر شود.

  دو مجروح، حاصل بازی فوتبال جمعه شب یک دبیرستان در Campbell

در حالی که هیچ پرچمی نباید بالاتر پرچم ایالات متحده قرار گیرد اما یک استثنا وجود دارد: در طول مراسم کلیسایی که توسط روحانیون نیروی دریایی در دریا برای پرسنل نیروی دریایی انجام می شود، ممکن است پرچم کلیسا بالاتر از پرچم آمریکا به اهتزاز درآید.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان