• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • رشد قیمت سکه و طلا در بازار امروز ایران – ۹ خرداد

رشد قیمت سکه و طلا در بازار امروز ایران – ۹ خرداد

پیام جوان: به گزارش اقتصادنیوز، صرافی ملی در سومین روز هفته جاری قیمت فروش دلار را دیرتر از روز های قبل اعلام کرد. نرخ فروش دلار در صرافی در ساعت ۱۱:۲۳ دقیقه به وقت تهران به یک قدمی کانال ۲۶ هزار تومان رسید و در محدوده ۲۵ هزار و ۹۹۷ تومان مبادله شد.

این قیمت در مقایسه با روز قبل ۵۹ تومان بالاتر بود. در ادامه کار صرافی ملی نرخ دلار صرافی از مرز ۲۶ هزار تومان فاصله گرفت و بر روی ۲۵ هزار و ۹۴۵ تومان قرار گرفت.

در بازار متشکل ارزی هم دلار در ابتدای معاملات به قیمت ۲۵ هزار و ۸۰۴ تومان به فروش رسید و تا ۲۵ هزارو ۸۶۸ تومان پیش رفت اما در نیمه ظهر امروز ۲۵ هزار و ۸۱۰ تومان بود که نسبت به دیروز تقریبا ثابت بود.

قیمت سکه در یک قدمی کانال ۱۵ میلیون تومان

قیمت اونس طلا در معاملات امروز و در زمان نوشتن این گزارش جهش ۹ دلاری را تجربه کرد و در محدوده ۱۸۶۳ دلار معامله شد. در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا و سکه امروز مانند روز گذشته صعودی بود.

قیمت طلا ۱۸ عیار در زمان نوشتن این گزارش ۱ میلیون و ۴۰۸ هزار و ۱۰۰ تومان بود که نسبت به روز قبل ۶ هزار و ۱۰۰ تومان رشد را نشان می‌دهد. سکه بازان هم امروز در مقابل کاهش قیمت مقاومت کردند و سکه بالای سقف مقاومتی معامله شد.

فلز گران بهای داخلی ظهر امروز ۱۴ میلیون ۹۵۵ هزار تومان مبادله شد که نسبت به دیروز ۹۵ هزار تومان بالاتر بود.

با قیمت یاد شده حباب سکه بالای ۱۰ درصد قرار گرفت و ارزش ذاتی سکه با قیمت بازار آن فاصله در حدود ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بدست می آمد.

  مخالفت مجلس ایران با طرح پیش‌فروش «۲۰۰ میلیون بشکه نفت» به مردم

فعالان بازار معتقدند در وضعیت فعلی ریسک پذیری در بین معامله گران سکه به طور قابل توجهی بیشتر شده است و معامله گران حاضرند سکه را بسیار بالاتر از ارزش ذاتی آن خریداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان