• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • سنتر دو ملیتی بسکتبال ایران با وجود دعوت به تیم ملی، حتی جواب تلفن کادرفنی تیم ملی را هم نمی‌دهد

سنتر دو ملیتی بسکتبال ایران با وجود دعوت به تیم ملی، حتی جواب تلفن کادرفنی تیم ملی را هم نمی‌دهد

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، یکی از شگفتی‌های اولین لیست سعید ارمغانی، سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال دعوت دوباره از آرون گرامی پور بود. این بازیکن دوملیتی که در المپیک برای ایران بازی کرد، بعد از این رویداد توسط مصطفی هاشمی دعوت نشد و حالا بار دیگر به تیم ملی فراخوانده شده است.

آرون گرامی‌پور بازیکن دو رگه بسکتبال ایران که فصل را در یونیورسیاد دکانسپسیون در لیگ ملی شیلی آغاز کرده بود، چندی قبل برای ادامه فعالیت حرفه‌ای‌اش به فهرست تایچونگ سانز تایوان اضافه شد.

گرامی‌پور که سابقه بازی در ۴ قاره دنیا را دارد، برای تیم‌های سن‌لورنزو آرژانتین، سیبونا زاگرب کرواسی، سولس مکزیک، اورنس بروخان و تیم دوم گرن کاناریا اسپانیا، منچستر جایتز انگلیس و دانشگاه آزاد ایران بازی کرده است.

اما گویا این سنتر دوملیتی نه تنها به اردوی تیم ملی نیامده، بلکه جواب مسئولان فدراسیون و کادرفنی تیم ملی را هم نمی دهد. ارمغانی در این خصوص می گوید: « آرون گرامی پور را پیدا نمی‌کنیم و متاسفانه تماسی بین ما برقرار نشده است، امیدوارم با این جوان ارتباط برقرار کنیم. تا آنجا که می‌دانم در ایران یکسری مشکلات داشته است که باید به او فرصت دهیم تا این مسائل حل شده و در تیم بازی کند.»

  جدال صدرنشینان کنفرانس شرق لیگ NBA به سود تیم بسکتبال میلواکی باکس به پایان رسید

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان