• Home
  • >
  • ویدئوهای شما
  • >
  • عشایر خوزستان نیز با پرچم‌های عشیره‌ای خود دست به راهپیمایی اعتراضی در آبادان زده و به جمع معترضان پیوسته‌اند

عشایر خوزستان نیز با پرچم‌های عشیره‌ای خود دست به راهپیمایی اعتراضی در آبادان زده و به جمع معترضان پیوسته‌اند

پیام جوان: گزارش‌ها از آبادان حاکی است که پس از چندین شب اعتراضات اهالی این شهر علیه حکومت، شامگاه یک‌شنبه هشتم خرداد عشایر منطقه نیز با پرچم‌های عشیره‌ای خود دست به راهپیمایی اعتراضی در آبادان زده و به جمع معترضان پیوسته‌اند.

بنابر ویدئوهایی منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی، این عشایر با برگزاری مراسم یزله شعارهایی به زبان عربی سر داده و درباره ادامه تیراندازی نیروهای حکومتی به سوی مردم هشدار دادند.

معترضان آبادانی، شامگاه یکشنبه مراسم عزاداری دولتی در این شهر را نیز با سردادن شعار متوقف کرده و مانع از سخنرانی محسن حیدری آل کثیر، نماینده خوزستان در مجلس خبرگان، و همچنین سخنرانی عبدالنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان شدند و با سر دادن شعار، نماینده ولی فقیه را «بی‌شرف» لقب دادند.

همچنین ویدئوهایی از تیراندازی مستقیم مأموران دولتی به سوی مردم معترض در خیابان‌ها و بستن اجباری مغازه‌ها و همراه بردن مغازه‌داران از سوی مأموران منتشر شده است.

با گذشت حدود یک هفته از فروریختن برج متروپل آبادان و شکل‌گیری اعتراضات مردمی گسترده در این شهر، برخی گزارش‌ها و ویدئوهای منتشرشده از ادامه‌دار بودن سوگواری‌ها و اعتراضات در برخی شهرهای دیگر در شامگاه شنبه هفتم خرداد حکایت دارند.

  مبارزه با قاچاق انسان و کالا در مرزهای جنوبی آمریکا با کمک هوش مصنوعی گوگل

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان