• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • سومین مظنون تیراندازی جمعی در مرکز شهر ساکرامنتو، در لاس وگاس دستگیر شد

سومین مظنون تیراندازی جمعی در مرکز شهر ساکرامنتو، در لاس وگاس دستگیر شد

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، به گفته اداره پلیس ساکرامنتو، متولا پیتون، سومین مظنون تیراندازی جمعی در مرکز شهر ساکرامنتو که در ۳ آپریل رخ داد، در لاس وگاس دستگیر شده است.

پیتون ۲۷ ساله روز شنبه توسط افسران اداره پلیس مترو لاس وگاس و تیم دستگیری جنایی FBI دستگیر شد.

به گفته پلیس ساکرامنتو، پیتون در یک مرکز نگهداری در نوادا بازداشت است و بعداً به ساکرامنتو منتقل خواهد شد، جایی که به زندان اصلی شهرستان ساکرامنتو منتقل خواهد شد.

دستگیری پیتون تقریباً دو ماه پس از تیراندازی بین دو گروه مرد در نزدیکی خیابان K و خیابان دهم در مرکز شهر ساکرامنتو انجام شد که شش کشته و ۱۲ زخمی برجای گذاشت.

در هفته‌های پس از آن، پلیس و دادستان ناحیه ساکرامنتو مشخص کردند که «حداقل پنج نفر» مسلح در جریان تیراندازی شلیک کرده‌اند.

برادران Dandrae Martin 26 ساله و Smiley Martin 27 ساله در روزهای پس از تیراندازی دستگیر شدند و در ۱۲ آپریل پلیس ساکرامنتو جستجو برای مظنون سوم به نام Mtula Payton را اعلام کرد.

پیتون در یک اقامتگاه در بلوک ۱۳۰۰ خیابان شرقی هاسیندا در لاس وگاس دستگیر شد.

به گفته پلیس ساکرامنتو، او با چندین فقره جرم مرتبط با تیراندازی در مرکز شهر ساکرامنتو و همچنین اتهاماتی در رابطه با یک حادثه جداگانه خشونت خانگی روبرو است.

اداره پلیس ساکرامنتو از هر شاهدی که اطلاعاتی در مورد این تحقیقات دارد، درخواست می‌کند تا با مرکز اعزام این اداره تماس بگیرد.

 

  شهرستان Contra Costa: بی خانمانی در حال افزایش است

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان