• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • برنامه آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران با تیم سیزدهم فیفا

برنامه آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران با تیم سیزدهم فیفا

پیام جوان: به گزارش مهر، برنامه‌های آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران در فیفادی پیش رو تحت تاثیر تصمیمات فدراسیون فوتبال کانادا و دولت این کشور قرار گرفت. ایران قرار بود ۱۵ خرداد در شهر ونکوور به مصاف کانادا برود و سپس با اکوادور بازی کند که این مسابقات لغو شد.

بعد از آن، دیدار با سنگال در ورزشگاه آزادی در دستور کار قرار گرفت که این بازی با توجه به پر بودن تقویم سنگال منتفی شد. از سوی دیگر، گفته می‌شد تیم ملی ایران ممکن است با تیم‌هایی از آفریقا و حتی پاراگوئه مسابقه بدهد که ظاهراً این برنامه‌ها هم منتفی شده و برگزاری بازی با تیم اروگوئه جایگزین شده است.

حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال امروز یکشنبه در این خصوص گفت: داریم کارها را پیش می بریم تا با تیم اروگوئه که در رده سیزدهم فیفا است بازی کنیم. کارها در حال نهایی شدن است.

وی درباره اینکه اروگوئه قرار است با مکزیک و یک تیم دیگر بازی دوستانه داشته باشد، تاکید کرد: یکی از بازی‌های اروگوئه لغو شده است. در شهر «مونته ویدئو» با اروگوئه بازی می‌کنیم و دنبال جایگزین کردن هستیم. ابتدا دیدار کانادا انتخاب شد به خاطر نزدیک بودن به سبک بازی آمریکا ولی الان مسیر دیگری را می‌رویم. یک بازی دیگر را هم در حال هماهنگی هستیم. تیم ملی ما دو سه روز دیگر به قطر می‌رود و از قطر عازم اروگوئه می‌شود. در حال فراهم کردن مقدماتش هستیم.

  سرقت ۴۸ هزار یورویی از ستاره جوان فرمول یک بریتانیا، پس از شکست انگلیس برابر ایتالیا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان