• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • نوسان ارزش دلار در روز صعودی سکه و طلا – ۸ خرداد

نوسان ارزش دلار در روز صعودی سکه و طلا – ۸ خرداد

پیام جوان: قیمت دلار در دومین روز هفته جاری در صرافی ملی و بازار متشکل ارزی روند آرامی را دنبال کردند اما قیمت طلا و سکه بر مدار صعود قرار گرفت.

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت دلار در دومین روز هفته جاری در صرافی ملی و بازار متشکل ارزی روند آرامی را دنبال کرد. قیمت فروش دلار صرافی در ابتدای معاملات نقدی امروز ۲۵ هزار و ۹۳۲ تومان بود که نسبت به روز قبل ۶ تومان رشد کرده بود.

دلار صرافی قبل از ظهر امروز به ۲۵ هزار و ۹۴۲ تومان رسید و در نیمه ظهر بر روی ۲۵ هزار و ۹۳۷ تومان قرار گرفت. این قیمت در مقایسه با روز شنبه ۱۱ تومان بالاتر بود.

در بازار متشکل ارزی هم اسکناس آمریکایی نوسان محدودی را ثبت کرد. نرخ دلار متشکل امروز با ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان روانه بازار شد که نسبت به دیروز ۳ تومان نوسان را تجربه کرده بود.

قیمت دلار متشکل امروز تا ۲۵ هزار و ۸۱۵ تومان هم پیش رفت اما در نیمه روز به ۲۵ هزار و ۸۰۸ تومان رسید.

تداوم صعود در بازار سکه و طلا
امروز بازار جهانی طلا تعطیل بود اما قیمت اونس طلا روز گذشته در محدوده ۱۸۵۴ دلار مبادله شد. در بازار داخلی ایران هم در زمان نوشتن این گزارش قیمت طلا ۱۸ عیار ۱ میلیون و ۳۹۷ هزار و ۹۰۰ تومان بود که نسبت به روز گذشته ۸ هزار و ۳۰۰ تومان افزایش را نشان می دهد.

قیمت سکه در ساعات ابتدایی معاملات نقدی امروز نسبت به دیروز ثابت بود . سکه امروز در محدوده ۱۴ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان تا ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.

  تورم ۷۰ درصدی در انتظار ایران

فلز گران بهای داخلی در نیمه روز به سمت ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان حرکت کرد و به قیمت ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد که در مقایسه با دیروز ۴۰ هزار تومان بالاتر بود.

برای سکه بازان سقف مقاومتی ۱۴ میلیون و ۸۰۰ از اهمیت بسزایی برخوردار است . به عقیده آنها در صورتی که سکه از محدوده یاد شده عبور کند این امر می تواند زمینه ساز ورود سکه به کانال ۱۵ میلیون تومان شود.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان