در روز یادبود کجا می‌توان تخفیف‌های غذا و خوراکی دریافت کرد؟

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، روز یادبود توسط بسیاری به عنوان آغاز غیر رسمی تابستان در نظر گرفته می شود، اما در واقع روزی است که در آن از قهرمانان کشورمان یاد می‌کنیم و کسانی را که نهایت فداکاری را انجام داده اند، گرامی می داریم.

به افتخار روز یادبود، رستوران‌های سراسر کشور در تمام آخر هفته‌ها تخفیف‌ها و تخفیف‌های جالب توجهی ارائه می‌کنند که در لیست زیر، نگاهی به برخی از آنها می‌اندازیم:

Applebee’s

تعطیلات آخر هفته زمان خوبی برای تماشای یک فیلم است. از ۱۶ می و تا ۱۲ ژوئن، Applebee یک بلیت رایگان فیلم Fandango را به Top Gun: Maverick با خرید ۲۵ دلار یا بیشتر در Applebee برای صرف غذا، رفتن یا تحویل از طریق وب سایت Applebee یا برنامه تلفن همراه ارائه می دهد. کسانی که ۵۰ دلار یا بیشتر خرج می کنند، دو بلیط دریافت می کنند.

Cali’flour Foods

با کد MDW2022 از ۲۵ تا ۳۰ می ۱۰ درصد تخفیف برای نان های کم کربوهیدرات و نان های صاف دریافت کنید.

Caribou Coffee

این قهوه زنجیره ای مستقر در غرب میانه در روز یادبود یک قهوه داغ دم کرده رایگان  ارائه می دهد. برای هر خریدی که در ۳۰ می انجام می شود، قهوه کاریبو ۰٫۲۵ دلار (تا ۵۰۰۰۰ دلار) به خدمات صلیب سرخ آمریکا برای حمایت از اعضای فعال، کهنه سربازان و خانواده های نظامی اهدا می کند.

Carrabba’s

پرسنل نظامی و جانبازان همیشه بدون توجه به تاریخ، ۱۰ درصد از وعده غذایی خود را در این زنجیره دریافت می کنند. یک راه دیگر برای تشکر از یکی از اعضای خدمات در این روز یادبود، خرید ۵۰ دلار کارت هدیه از هم اکنون تا ۲۱ ژوئن است. کسانی که این کار را انجام دهند، یک کارت جایزه ۱۰ دلاری دریافت خواهند کرد تا در بازدید بعدی Carrabba از آن استفاده کنند.

  پلیس ساکرامنتو گشت‌زنی‌های خود را در مرکز شهر پس از سرقت چندین کسب‌وکار افزایش داد

Fogo de Chao

کهنه سربازان و سربازان فعال در روز یادبود از ۵۰ درصد تخفیف برای وعده غذایی خود و همچنین ۱۰ درصد تخفیف تا سه مهمان به ازای هر سرباز کهنه سرباز یا پرسنل فعال برخوردار خواهند شد.

HelloFresh

کیت های دستور غذا چند سالی است که بسیار محبوب شده اند. تا ۳۱ می، HelloFresh 16 وعده غذای رایگان به همراه ارسال رایگان با کد HFMDW2022 ارائه می دهد.

Kona Grill

کهنه سربازان و پرسنل نظامی که از ۲۷ تا ۳۰ می در این رستوران‌های زنجیره‌ای غذا می‌خورند و هنگام صرف غذا در رستوران از ۲۰ درصد تخفیف برخوردار می‌شوند.

Miller’s Ale House

سربازان فعال و جانبازان در صورت ارائه کارت شناسایی معتبر نظامی در روز یادبود از ۵۰ درصد تخفیف برای وعده غذایی خود برخوردار خواهند شد.

Outback Steakhouse

این تخفیف به روز یادبود محدود نمی‌شود: به لطف تخفیف قهرمانان این زنجیره، همه مردان و زنان خدمات ۱۰٪ تخفیف برای وعده غذایی خود در طول سال دریافت می‌کنند .

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان