دومین مورد مشکوک آبله میمون در منطقه ساکرامنتو شناسایی شد

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، چند روز پس از تایید اولین مورد آبله میمون در کالیفرنیا، اداره بهداشت عمومی شهرستان ساکرامنتو (SCPH) روز جمعه دومین مورد مشکوک در این منطقه را اعلام کرد.

مقامات بهداشتی اعلام کردند که این دومین مورد مشکوک آبله میمون از طریق ردیابی تماس شناسایی شد. هر دو نفر در خانه های خود منزوی هستند و با افراد دیگری نیز پس از شناسایی تماس نداشته اند. مقامات گفتند که خطر برای عموم مردم بسیار کم است.

دکتر اولیویا کاسیریه، افسر بهداشت عمومی شهرستان ساکرامنتو، گفت: «این مورد تماس نزدیک با بیمار اولیه است. “تحقیقات بهداشت عمومی ادامه دارد و ردیابی‌های اضافی انجام خواهد شد.”

اولین مورد آبله میمون روز چهارشنبه پس از تکمیل آزمایش نمونه اولیه توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری تایید شد. بهداشت عمومی گفت که نمونه دومین فرد مشکوک نیز برای آزمایش به CDC ارسال خواهد شد.

اولین مورد آبله میمون در شهرستان ساکرامنتو در فردی پیدا شد که از اروپا به ایالات متحده بازگشته بود.

به گفته SCPH، علائم آبله میمون شامل تب، سردرد، درد عضلانی، کمردرد، تورم غدد لنفاوی، لرز و خستگی است.

به گفته مقامات بهداشتی، ظرف یک تا سه روز، و گاهی چند روز دیگر پس از ظاهر شدن تب، بثورات پوستی ایجاد می‌شود که اغلب از روی صورت شروع می‌شود و سپس به سایر قسمت‌های بدن سرایت می‌کند.

به گفته مقامات بهداشتی، زمان از عفونت تا علائم آبله میمون معمولاً ۷ تا ۱۴ روز است، اما می تواند از ۵ تا ۲۱ روز متغیر باشد و این بیماری معمولاً دو تا چهار هفته طول می کشد.

  زوم از کارمندان می خواهد که به دفتر بازگردند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان