• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • اعضای تیم فوتبال پرسپولیس به نشانه تاثر از درگذشت هموطنان عزیز در حادثه ریزش برج و در ابراز همدردی با مردم خوزستان و آبادان با بازوبند مشکی مقابل شهرخودرو مشهد قرار می گیرند

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس به نشانه تاثر از درگذشت هموطنان عزیز در حادثه ریزش برج و در ابراز همدردی با مردم خوزستان و آبادان با بازوبند مشکی مقابل شهرخودرو مشهد قرار می گیرند

پیام جوان، به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران در بازی فردا با بازوبند مشکی در زمین حضور پیدا خواهند کرد. این اقدام با هدف ابراز تأثر از درگذشت هموطنان عزیزمان در حادثه ریزش برج متروپل و ابراز همدردی با همه هموطنان که در اندوه این حادثه هستند به ویژه در همراهی با مردم خوزستان، آبادان و خانواده‌های داغ دیده صورت می‌گیرد.

همچنین شایان ذکر است جلسه مدیران برای این مسابقه که برگزاری آن دو بار به تعویق افتاده بود، قبل از این برگزار شده است و بنابر اعلام مسؤولان برگزاری رقابت‌ها، مصوبات آن قطعی است و اجرا می‌شود. از مصوبات آن جلسه نیز تعیین رنگ البسه دو تیم بود که بر اساس آن، پرسپولیس باید قرمز بپوشد.

از دیگر مصوبات آن جلسه، اختصاص ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه برای حضور تماشاگران بر اساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا بود

همچنین سرخپوشان ایران در این دیدار، دو محروم دارند. حامد پاکدل و سعید آقایی به دلیل دریافت کارت قرمز در دیدار برابر تراکتور محروم هستند. تیم شهرخودرو هم یک محروم به نام علی طاهران دارد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شهر خودرو ساعت ۲۰ فردا یکشنبه در ورزشگاه صد هزار نفری تهران برگزار می‌شود.

  حواشی حضور بدون حجاب اجباری یک نوجوان ورزشکار در مراسم تقدیر فرماندار کلاردشت از او

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان