• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • متوسط ​​اجاره بها در ایالات متحده تا تابستان به رکورد ۲۰۰۰ دلار می رسد

متوسط ​​اجاره بها در ایالات متحده تا تابستان به رکورد ۲۰۰۰ دلار می رسد

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، بر اساس گزارش اخیر Realtor.com، اجاره در ایالات متحده در آپریل ۲۰۲۲ به بالاترین حد متوسط ​​تاریخ رسید و انتظار می‌رود تا ماه آگوست به میانگین رکورد ۲۰۰۰ دلار در هر واحد اجاره‌ای افزایش یابد.

داده‌های جدید نشان می‌دهد که متوسط ​​اجاره‌بها در حال حاضر ۱۸۲۷ دلار در ماه است که ۱۶٫۷ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. این داده ها همچنین میانگین اجاره بها را بر اساس تعداد اتاق خواب ها تقسیم می کند و مشخص می کند که قیمت یک آپارتمان استودیویی سریع ترین رشد را در بین تمام واحدهای اجاره ای دارد. در ایالات متحده، یک استودیوی کوچک، هر ماه ۱۴۹۹ دلار برای شما هزینه دارد و همینطور یک واحد دو خوابه حدود ۲۵۵۲ دلار در ماه هزینه دارد.

دانیل هیل، اقتصاددان ارشد Realtor.com گفت: ” داده های آپریل طوفان افزایش مستمر اجاره بها را نشان می دهد، از تعداد کم اجاره های موجود گرفته تا هزینه های بالای مسکن برای فروش که بسیاری از خریداران بالقوه را مجبور به اجاره طولانی تر خانه‌ها می کند.”

«مستاجران با گزینه‌های کمی باقی می‌مانند، مگر اینکه اجاره‌های بالاتر را برآورده کنند. در برخی موارد آنها حتی پیشنهاداتی بالاتر از حد درخواست می‌دهند. نظرسنجی جدید آپریل نشان می‌دهد که اجاره‌بها نه تنها بودجه مسکن اجاره‌کنندگان را به حداکثر می‌رساند، بلکه بزرگترین فشار را بر امور مالی کلی آنها وارد می‌کند. این امر به ویژه مهم خواهد بود، زیرا اگر روندهای اخیر ادامه یابد، ما انتظار داریم کهمیانگین کرایه درخواستی ایالات متحده تا ماه آگوست تا ۲۰۰۰ دلار افزایش یابد.

  انتظار بازگشت دمای سه رقمی برای آخر هفته در ساکرامنتو

شهرهای فلوریدا از نظر میانگین افزایش اجاره بها در کشور پیشرو هستند
داده‌ها نشان می‌دهد که شهرهای فلوریدا در اجاره در سراسر کشور پیشرو هستند. اجاره در میامی نسبت به آپریل سال گذشته ۵۱٫۶ درصد افزایش داشته است، اورلاندو (۳۲٫۹ درصد) و تامپا (۲۷٫۸ درصد) پس از آن.

نرخ اجاره بی اریا یکی از بالاترین نرخ‌های کشور است
با توجه به Realtor.com، بی اریا در میان مناطق برتر با بالاترین نرخ اجاره قرار دارد. میانگین کلی اجاره بها ۳۰۰۰ دلار در ماه در منطقه سن فرنسیسکو-اوکلند-هایوارد و میانگین اجاره ماهانه ۳۱۶۵ دلار برای منطقه سن حوزه-سانی ویل-سانتا کلارا است.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان