• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • دانش آموز فرمونتی به دلیل تهدید به خشونت با اسلحه و اظهارات نژادپرستانه دستگیر شد

دانش آموز فرمونتی به دلیل تهدید به خشونت با اسلحه و اظهارات نژادپرستانه دستگیر شد

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، یک جوان ۱۷ ساله از فرمونت روز چهارشنبه به دلیل تهدید یک کارمند مدرسه از طریق رسانه های اجتماعی دستگیر شد. اداره پلیس فرمونت گفت که این نوجوان تهدید به خشونت با اسلحه کرده و از القاب نژادی استفاده کرده است.

درست قبل از ساعت ۹:۴۵ صبح، این اتفاق به پلیس گزارش شد. پس از تحقیقات، این دانش آموز به دلیل تهدید تروریستی به جرم و جنایت نفرت، دستگیر شد.

شان واشنگتن، رئیس FPD، گفت: «SRO در صحنه حضور داشتند و حقایق بیشتری را جمع‌آوری کردند که بعداً تأیید کرد که این حادثه یک تهدید مستقیم برای یک کارمند مدرسه و همچنین یک جنایت نفرت، بود».

FPD گفت که حکم بازرسی از خانه دانش‌آموز را نیز صادر کرد و در ارتباط با این اقدام دانش آموز، شواهد متعددی پیدا کرد. با این حال، اسلحه ای پیدا نشد.

چندین نفر در این حادثه دخیل بودند، اما FPD معتقد است دانش آموزی که دستگیر شد تنها کسی بود که مستقیماً کارمند را تهدید به خشونت با اسلحه کرد. او همچنین به ارتکاب خشونت با اسلحه در مدرسه دیگری اشاره کرد.

با توجه به سن وی، هویت دانش آموز دستگیر شده توسط پلیس فاش نمی شود. از هر کسی که در مورد این پرونده اطلاعاتی دارد خواسته می شود با گروهبان کالوین تانگ با شماره ۵۱۰۷۹۰۶۷۴۳ تماس بگیرد.

 

  احتمال بارش باران و رعد و برق در شمال کالیفرنیا در روزهای اول ماه می

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان