قیمت بنزین منلو پارک به ۷ دلار می‌رسد

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، Memorial Day نزدیک است و در حالی که هزاران نفر برای سفر و تعطیلات آماده می شوند، قیمت بنزین همچنان رو به افزایش است.

در سرتاسر کشور و اینجا در کالیفرنیا، ماه‌ها شاهد افزایش قیمت بنزین به طور پیوسته بوده‌ایم. می‌دانیم که کالیفرنیا برخی از گران ترین رقم‌های بنزین را در کشور دارد و امروز شاید یکی از گران ترین ایستگاه های کشور را پیدا کرده باشیم.

در منلو پارک در امتداد Alameda De Las Pulgas، یک ایستگاه شورون وجود دارد که در حال حاضر یک گالن معمولی را به قیمت ۷٫۲۵ دلار می‌فروشد.

در حال حاضر، AAA می‌گوید میانگین ملی ۴٫۵۹ دلار برای یک گالن معمولی است، در کالیفرنیا کمی بیش از ۶ دلار است. شهرستان سن متئو گران ترین قیمت را دارد که به طور متوسط ​​۶٫۲۹ دلار برای یک گالن بنزین معمولی است.

بنابراین، ۷٫۲۵ دلار بسیار بالاتر از آن است. متأسفانه، برای افرادی که برای امرار معاش مجبورند رانندگی کنند، رانندگان اوبر، رانندگان تحویل کالا، هر کسی که تمام روز در ماشین خود است، تنها راه این است که با این قیمت های بالا دست و پنجه نرم کند.

الکس راجی، یکی از ساکنان این شهر گفت: «شما هنوز مردم را می بینید که به صورت روزانه در اینجا بنزین دریافت می کنند. بسیاری از مردم در این منطقه برای انجام این کار پول دارند. و این موضوع مهمی نیست. اما من که برای گرفتن بنزین به وودساید یا شهر ردوود می روم.

اکنون در این مرحله، مشخص نیست چه زمانی ممکن است قیمت‌ها دوباره شروع به کاهش کنند. معمولاً بهار در کالیفرنیا، قیمت‌ها بالا می‌روند، به‌ویژه وقتی به آخر هفته نزدیک می‌ؤویم، جایی که همه در حال رانندگی هستند.

  پلیس ساکرامنتو در حال بررسی تیراندازی صبح امروز در خانه‌ای در ناتوماس جنوبی است

اگر در منلو پارک در امتداد جاده وودساید به دنبال بنزین ارزان‌تر هستید، چند ایستگاه وجود دارند که بنزین را با قیمتی بین ۵٫۶۹ دلار در هر گالن تا ۶ دلار در هر گالن می‌فروشند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان