جایزه بزرگ پاوربال ساکرامنتو ممکن است بدون صاحب باقی بماند

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، جایزه اصلی پاوربال که از بلیط خریداری شده در ساکرامنتو به دست می‌آید، این پنج‌شنبه منقضی می‌شود در حالی که برنده این جایزه هنوز برای دریافت آن مراجعه نکرده است.

بلیت ۱,۶۷۵,۶۷۶ دلاری برنده پاوربال مربوط به قرعه کشی پاوربال در شنبه ۲۷ نوامبر ۲۰۲۱ است. برنده بلیط را در Lichine’s Liquor & Deli، در ۷۱۰۷ South Land Park Drive در ساکرامنتو خرید. بلیت با ۵ عدد از ۶ عدد برنده (۸-۳۲-۵۵-۶۴-۶۶) مطابقت داشت و فقط عدد پاوربال قرمز (۱۰) را از دست داد.

برندگان پاوربال که با پنج عدد مطابقت دارند تنها ۱۸۰ روز از تاریخ قرعه کشی فرصت دارند تا جایزه خود را دریافت کنند. اگر کسی جایزه خود را دریافت نکند، پول جایزه در راستای ماموریت لاتاری به مدارس دولتی کالیفرنیا خواهد رفت. این قرعه‌کشی برای تولید پول اضافی برای آموزش عمومی انجام می‌شود و از زمانی که بلیت‌های لاتاری برای اولین بار در سال ۱۹۸۵ فروخته شد، بیش از ۱ میلیارد دلار جمع‌آوری کرده است.

قرعه‌کشی همه بازیکنان را تشویق می‌کند که بلیط‌های پاوربال را که به آن آویزان کرده‌اند، دوباره چک کنند. اگر بازیکنی معتقد است که بلیت برنده را دارد، باید فرم درخواست لاتاری کالیفرنیا را تکمیل کند. پس از آن، آنها می توانند فرم ادعای امضا شده و بلیط برنده خود را شخصاً در هر دفتر منطقه لاتاری کالیفرنیا ارائه کنند.

  اولین مرگ یک فرد زیر 18 سال به دلیل ابتلا به کووید 19 در Placer County

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان