• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • دیگو ژوتا: روزی احساسی را در استادیوم آنفیلد سپری کردیم

دیگو ژوتا: روزی احساسی را در استادیوم آنفیلد سپری کردیم

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، وقتی سیتی با دو گل از استون ویلا عقب افتاد، به نظر می رسید فرصت فتح عنوان قهرمانی در لیگ برتر برای لیورپول فراهم شده است. اما سیتی در عرض پنج دقیقه سه بار به گل رسید و در نهایت فصل را در رتبه اول تمام کرد. دیگو ژوتا، ستاره پرتغالی لیورپول مدعی شد آگاه شدن از نتیجه بازی سیتی شرایط را برای آنها دشوار ساخته و این موضوع در سبک بازی مرسی سایدی ها مشخص بوده است.

دیگو ژوتا گفت: “روزی احساسی را در استادیوم آنفیلد سپری کردیم. هواداران لیورپول به هر اتفاقی که در بازی دیگر رخ می‌داد واکنش نشان می‌دادند و به همین دلیل ما در طول مسابقه کمی فشار بیشتری را نسبت به گذشته احساس کردیم و این در سبک بازی لیورپول نیز مشخص بود. در نهایت ما موفق به کسب پیروزی در بازی برابر ولوز شدیم، اما این نتیجه نیز برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر این فصل کافی نبود.

ما می توانستیم فشار را در زمین به خصوص در نیمه دوم و بعد از ورود به میدان احساس کنیم. من در مورد نتیجه مسابقه سیتی سوال کردم و به من گفتند این تیم با دو گل از ویلا عقب افتاده است. رخ دادن این نتیجه تا ۷۵ دقیقه به شما امید بیشتری می دهد، اما همچنین می تواند شما را نیز از پای دربیاورد. ما در تمامی مسابقات این فصل تا روز پایانی شانس قهرمانی داشتیم. به دو عنوان دست یافته و این یکی را از دست دادیم و البته فینال بعدی در لیگ قهرمانان بسیار مهم است. باید چند روز استراحت کرده و مهیای آن مسابقه شویم.”

  ابراز رضایت استیون جرارد، سرمربی استون ویلا، از عملکرد بازیکنان تیمش در برابر لیورپول

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان