• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • کادر فنی کشتی ایران، در حال بررسی اعزام نفرات منتخب به تورنمنت لیتوانی

کادر فنی کشتی ایران، در حال بررسی اعزام نفرات منتخب به تورنمنت لیتوانی

پیام جوان: به گزارش مهر، حمید باوفا سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان مدتهاست با برپایی اردوهای آماده سازی در حال تجهیز نفرات برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و جهان است.

بر این اساس با توجه به اینکه مسابقات آسیایی و جهانی رده جوانان در ماه‌های تیر و مرداد امسال برگزار می‌شود، تیم کشتی فرنگی ایران نیز در حال برپایی اردو و تدارک برای حضور در تورنمنت‌های تدارکاتی خارجی است.

گفته می‌شود اردوی کنونی فرنگی کاران جوان تا روز ۸ خرداد ادامه خواهد داشت و سپس کادر فنی در نظر دارد تیم منتخب جوانان را در تورنمنت لیتوانی محک بزند. البته هنوز چیزی در این خصوص قطعی نشده و در نهایت متولیان فدراسیون کشتی باید در این خصوص تصمیم گیری کنند.

حمید باوفا چندی پیش با توجه به لزوم حضور جوانان در تورنمنت‌های بین‌المللی داخلی و خارجی اظهار داشت: کشتی گیران ما می‌توانند با حضور در میادین مختلف، خیلی بهتر برای مسابقات بزرگ و مهم آماده شوند که ما نیز در نظر داریم زمینه این حضور را تا حد امکان با همکاری فدراسیون کشتی مهیا کنیم. بعضی از بچه‌ها باید در تورنمنت‌های خارجی محک بخورند و برخی دیگر در میادین داخلی که به همین دلیل ما جام شاهد و تورنمنت قزاقستان را در برنامه‌های خود قرار دادیم.

  رونالد کومان: چنین نتایجی قابل بخشش نیست

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان