فهرست ۱۰ نام پرطرفدار برای کودکان کالیفرنیایی از سال گذشته

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، بر اساس داده‌های اداره تامین اجتماعی، والدین در کالیفرنیا در سال گذشته هنگام نامگذاری فرزندان خود، به برخی اسامی علاقه بیشتری نشان دادند.

این آژانس فهرست سالانه خود را از اسامی برتر، هم در ایالات متحده و هم بر اساس ایالت به ایالت، در اوایل ماه جاری منتشر کرد. این فهرست ها برخی از تضادها و شباهت ها را بین ایالت کالیفرنیا و بقیه کشور نشان می دهد؛ همچنین نحوه تغییر سلیقه ها در طول زمان.

در اینجا ۱۰ نام برتر در کالیفرنیا از سال ۲۰۲۱ برای پسران و دختران آمده است:

این فهرست‌ها نشان می‌دهد که ذائقه مردم کالیفرنیا از سال ۲۰۲۰ تغییر زیادی نکرده است .

دانیل تنها نام جدید اضافه شده به ۱۰ نام پسر برتر است که از رتبه ۱۱ در سال ۲۰۲۰ بالاتر رفته و جایگزین ایتن شده است که چند فاصله کاهش یافته است. نوح، لیام، متئو و سباستین در هر دو سال به عنوان چهار انتخاب برتر حضور داشتند.

در سمت دختران نیز هیچ تغییر بزرگی رخ نداد، در هر دو سال اولیویا در صدر قرار گرفت در حالی که کامیلا و اِما جای خود را عوض کردند. برای دومین سال، هر یک از ۱۰ نام دختر برتر به حرف “a” ختم می شود. هیچ افزوده جدیدی به لیست دختران وجود نداشت، اگرچه جایگاه برخی از آنها کمی جابجا شدند.

کنجکاو هستید که نام مورد علاقه شما در طول زمان چقدر محبوب بوده است؟ می توانید از این ابزار تامین اجتماعی برای جستجوی نتایج استفاده کنید:

https://www.ssa.gov/cgi-bin/babyname.cgi

  چرا قیمت بنزین در کالیفرنیا گران است؟

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان