سریع ترین شهرستان‌های در حال رشد در کالیفرنیا

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، چرا مردم از یک شهرستان یا منطقه به منطقه دیگر نقل مکان می کنند؟ دلایل عمده، شغل، خانواده و هزینه کلی زندگی هستند، اما عناصر دیگری نیز در این بازی وجود دارند. برای آنهایی که بچه دارند، زندگی در نزدیکی یک مدرسه با رتبه بالا یک عامل کلیدی است. برای بزرگسالان جوانی که تازه شروع به کار کرده اند، زندگی در مکانی با صحنه های اجتماعی پر جنب و جوش ممکن است اولویت اصلی باشد. و برای کسانی که حرفه‌شان پس از یک عمر کار از بین رفته است، یافتن جوامعی مناسب برای بازنشستگی هدف است – جوامعی که ایمن تلقی می‌شوند، دسترسی به منابع پزشکی و فعالیت‌های اوقات فراغت را به همان اندازه ارائه می‌دهند، و برای کسانی که درآمد محدودی دارند مقرون به صرفه باشند.

البته این گزارش به هیچ وجه فهرستی جامع نیست. دلایل افراد برای انتخاب زندگی در جایی که در آن زندگی می کنند، به اندازه خود افراد متنوع است.

تا آنجا که چرا برخی از شهرستان ها در سراسر ایالات متحده رشد را تجربه کرده اند، جابجایی تنها و یا حتی دلیل اصلی نیست. در حالی که بیش از ۱۸۰۰ شهرستان شاهد افزایش جمعیت در سال ۲۰۲۱ بودند، تقریباً ۷۳ درصد از کل شهرستان های ایالات متحده آنچه را که اداره سرشماری ایالات متحده به عنوان کاهش طبیعی توصیف می کند مشاهده کردند. این یک جهش قابل توجه نسبت به سال ۲۰۲۰ بود، زمانی که ۵۵٫۵ درصد از ایالت‌ها چنین کاهشی را تجربه کردند. به گفته این دفتر، کاهش طبیعی نتیجه ساده این عبارت است که «زمانی که تعداد مرگ و میرها بیش از تولد در یک جمعیت در یک دوره زمانی معین باشد». در سال ۲۰۲۱، تلفیق تعداد تولدهای کمتر با جمعیت سالخورده ای که نرخ مرگ و میر بالاتر از حد معمول را به دلیل همه گیری مداوم کووید-۱۹ جذب می کرد، منجر به این “کاهش فزاینده” شد.

  شهرستان Contra Costa: بی خانمانی در حال افزایش است

با این وجود، همانطور که گفته شد، ۱۸۰۰ شهرستان در سراسر کشور در سال گذشته بزرگتر شده اند و درصد قابل توجهی از آنها در کالیفرنیا هستند. استاکر با استفاده از داده های اداره سرشماری ایالات متحده فهرستی از شهرستان های با بیشترین رشد در کالیفرنیا تهیه کرد. بر اساس سرشماری ده ساله ایالات متحده، شهرستان ها با بالاترین رشد جمعیت از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰ رتبه بندی شده اند.

در این لیست، سن متئو در جایگاه پانزدهم، سن فرنسیسکو سیزدهم، سانتاکلارا هفتم و ساکرامنتو در جایگاه ششم قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان