برنده جایزه ۳۱۶٫۳ میلیون دلاری پاوربال کالیفرنیا معرفی شد

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، روز پنجشنبه، لاتاری ایالتی کالیفرنیا نام شخصی را اعلام کرد که یک بلیط برنده پاوربال را در یک ۷-Eleven در ساکرامنتو در ماه ژانویه خریداری کرد.

اورلاندو زاوالا لوزانو پس از تقسیم جایزه ۶۳۲٫۶ میلیون دلاری جک‌پات با زوجی از ویسکانسین که یک بلیط برنده نیز خریده بودند، ۳۱۶٫۳ میلیون دلار برنده شد.

بر اساس یک خبر، لوزانو گزینه مبلغ یکجا را انتخاب کرد که ارزش آن ۲۲۵٫۱ میلیون دلار قبل از مالیات فدرال است.

آلوا وی. جانسون، مدیر لاتاری ایالتی کالیفرنیا، گفت: “هر دلار یا بیشتر که یک بازیکن لاتاری در کالیفرنیا خرج می کند، از ماموریت ما برای جمع آوری پول برای آموزش عمومی پشتیبانی می کند.” «و فروشگاه‌های محلی که بازی‌های ما را می‌فروشند – بیش از ۲۳۰۰۰ شریک خرده‌فروشی ما در سراسر ایالت – از کمیسیون‌ها و پاداش‌ها نیز بهره می‌برند. بنابراین، چه بازیکنی به یک جکپات بزرگ دست یابد، چه جایزه کوچک‌تری برنده شود یا اصلاً پول نقدی نبرد – مطمئن باشید که هنوز هم برای جامعه و کالیفرنیا یک برد-برد است.

طبق لاتاری، مدارس دولتی کالیفرنیا ۶۷٫۸ میلیون دلار در نتیجه جایزه جکپات دریافت کردند.

۷-Eleven که لوزانو بلیط را از آنجا خریداری کرد، واقع در تقاطع Wyndham Drive و Valley Hi Drive در ساکرامنتو، یک میلیون دلار پاداش برای فروش یک بلیط برنده دریافت کرد.

هارپریت دیلون، مالک فروشگاه ۷-Eleven گفت: «از زمانی که بلیت برنده را فروختیم، فروش ما افزایش یافته است. “بازی های لاتاری برای مشاغل کوچک عالی هستند و ما عاشق فروش آنها هستیم.”

طبق لاتاری ایالتی کالیفرنیا، جکپات ۶۳۲٫۶ میلیون دلاری هفتمین جایزه بزرگ در تاریخ پاوربال بود.

  ساکنان بی اریا همچنان به همبستگی با معترضان ایرانی ادامه می‌دهند

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان