• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • سه نفر به دلیل تقلب بیمه‌ای ۱۲۷۰۰۰ دلاری در منطقه ساکرامنتو محاکمه شدند

سه نفر به دلیل تقلب بیمه‌ای ۱۲۷۰۰۰ دلاری در منطقه ساکرامنتو محاکمه شدند

پیام جوان: به نقل از فاکس ۴۰، به گفته دپارتمان بیمه کالیفرنیا، سه نفر روز دوشنبه به دلیل چندین فقره کلاهبرداری بیمه‌ای تحت محاکمه قرار گرفتند.

طبق یک خبر، تروی ویلیامز، ۴۹ ساله، از آنجلز کمپ، نانسی مورمن، ۶۸ ساله، از سامرست، و جان آلیسون، ۶۳ ساله، از راکلین، ظاهراً برای کاهش غیرقانونی مجوزهای بیمه غرامت کارگران شرکت خود و کلاهبرداری از بیمه غرامت ایالتی، بیش از ۱۲۷۰۰۰ دلار کلاهبرداری کردند.

این تحقیقات توسط اداره بیمه ایالتی و دفتر دادستانی منطقه الدورادو انجام شد. پس از تحقیقات آنها مشخص شد که این سه نفر با پرداخت نکردن مبلغ صحیح حق بیمه از صندوق دولتی ۱۲۷۷۹۵ دلاری کلاهبرداری کرده اند.

طبق گفته بخش بیمه، ویلیامز از سال ۲۰۰۱ مالک شرکت ساختمانی آرچر است که یک کسب و کار اسکلت بندی ساختمان است. این شرکت حقوق و دستمزد نجاری را بین سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۶ گزارش کرد، با این حال، هزینه‌های خسارت مربوط به کار آن در سال ۲۰۱۶ افزایش یافت که منجر به افزایش نرخ‌های بیمه غرامت کارگران شد.

در تحقیقات، بخش بیمه گفت آلیسون، که کارمند شرکت ساختمان آرچر بود، شرکت توسعه آلیسون را ایجاد کرد، که توسط شرکت اول برای منحرف کردن حقوق و دستمزد  خود برای جلوگیری از پرداخت مطالبات غرامت کارگران بین سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ استفاده شد.

به گفته بخش بیمه، در سال ۲۰۲۰، سیاست غرامت کارگران شرکت توسعه آلیسون لغو شد و کارمندان به شرکت ساختمانی آرچر بازگردانده شدند.

به گفته بخش بیمه، ویلیامز و مورمن در ۱۰ مارچ خود را به زندان شهرستان الدورادو معرفی کردند. آلیسون چهار روز بعد خود را تسلیم زندان شهرستان الدورادو کرد.

  حدود 50 هزار دلار خسارت گزارش شده از آتش سوزی یک ساختمان در سانتا روزا

این سه نفر قرار است در ۲۶ می در دادگاه حاضر شوند. هم اکنون دفتر دادستان ناحیه الدورادو در حال پیگیری این پرونده است.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان