• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • پاداش اطلاعاتی که منجر به یافتن مکان زنی که در ماه ژانویه ناپدید شد به ۶۰۰۰۰ دلار افزایش یافت

پاداش اطلاعاتی که منجر به یافتن مکان زنی که در ماه ژانویه ناپدید شد به ۶۰۰۰۰ دلار افزایش یافت

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، مقامات روز دوشنبه گفتند که پاداش اطلاعاتی که منجر به یافتن مکان یک زن اوکلی که در ماه ژانویه ناپدید شد به ۶۰۰۰۰ دلار افزایش یافته است.

این آخرین پیشرفت در مورد الکسیس گیب است که در چند روز گذشته شاهد فعالیت های زیادی بوده است. هفته گذشته، پلیس تأیید کرد که یک مورد تلفن همراه کشف شده در Anticoh، مربوط به این زن ۲۴ ساله است. این یافته، یک “سرنخ کلیدی” در نظر گرفته شد.

خانواده وی گفتند که او آخرین بار در ۲۶ ژانویه دیده شد. او به آنها گفت که به خانه دوست پسر سابقش در آنتیکو می رود، اما هرگز برنگشت. خانواده گیب ماشین او را با کلیدها در یک خیابان بن بست در اوکلی رها شده، پیدا کردند. خانواده او گفتند که گیب هیچ ارتباطی با آن خیابان نداشت.

خانه دوست پسر وی در Anticoh در Benttree Way حداقل در ماه فوریه و اخیراً در ماه می مورد بازرسی قرار گرفت.

جایزه ۱۰۰۰۰ دلاری در ابتدا در ماه آپریل زمانی که پلیس ویدیویی از یک فرد احتمالی مرتبط با پرونده را به اشتراک گذاشت، اعلام شد. در ادامه، مقامات گفتند که یک اهدا کننده ناشناس ۵۰۰۰۰ دلار برای اطلاعات در مورد محل نگهداری او کمک کرده است.

رئیس پلیس اوکلی، گفت: “اداره پلیس اوکلی و آژانس های شریک بی وقفه روی این پرونده کار می کنند و شرایط ناپدید شدن او را بررسی می کنند. امیدواریم که این پول های پاداش ما را به یافتن الکسیس و حل و فصل خانواده گیب نزدیک تر کند. ما از کمک سخاوتمندانه اهداکننده و جامعه برای حمایت مستمر آنها سپاسگزاریم.”

  اعداد نشان می‌دهند که قیمت خرید خانه در بی اریا کاهش می‌یابد

از کسانی که اطلاعاتی در مورد محل اختفای الکسیس گیب دارند خواسته می شود با شماره ۹۲۵۶۲۵۷۰۰۹ یا Alexistips@ci.oakley.ca.us تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان