• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • در اینجا، نحوه پیگیری رای خود در انتخابات مقدماتی کالیفرنیا را مشاهده کنید

در اینجا، نحوه پیگیری رای خود در انتخابات مقدماتی کالیفرنیا را مشاهده کنید

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، با ارسال برگه‌های رای برای هر رای دهنده ثبت نام شده برای انتخابات مقدماتی کالیفرنیا، رای دهندگان می توانند برگه رای خود را از طریق پست پر کرده، امضا کنند و برگردانند و پیشرفت برگه رای را به صورت آنلاین پیگیری کنند.

کالیفرنیا خدماتی به نام «رای من کجاست؟» ارائه می‌کند که روش جدیدی برای اطلاع‌رسانی رای‌دهندگان در هنگام ارسال، دریافت و شمارش آرا است.

این سرویس که در هر شهرستانی در دسترس است، به رای دهندگان اجازه می دهد تا از طریق ایمیل، پیامک یا تماس صوتی اعلان ها را دریافت کنند.

از طریق وب سایت www.california.ballottrax.net/voter می‌توانید برای استفاده از این خدمت، ثبت نام کنید.

رای دهندگان ثبت نام شده می توانند با نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و کد پستی وارد شوند. پس از ورود به سیستم، چهار مرحله در مسیر شمارش رای گیری طی می شود.

برگه رای خروجی: برگه رای به آدرس شما در راه است

این اولین مرحله ای است که به رای دهندگان اطلاع می دهد که آیا برگه های رای آنها به آدرس خانه آنها پست شده است یا نه.

ورودی صندوق رای: خدمات پستی در حال ارسال برگه رای به شهرستان است

هنگامی که برگه رای خود را پر کردید و آن را در صندوق پست انداختید، این مرحله به شما اطلاع می‌دهد که خدمات پستی آن را برداشته و به دفتر انتخابات شهرستان شما می برد. طبق این وب سایت، خدمات پستی به ایالت اطلاع می دهد که برگه رای شما را دریافت کرده و آن را به دفتر انتخابات در شهرستان شما می برد.

  افسران پلیس سن فرنسیسکو که واکسن کووید-19 را دریافت نکرده‌اند به مرخصی فرستاده می‌شوند

رأی دریافت شده: شهرستان برگه رأی شما را دریافت کرده است

این مرحله سوم به رای‌دهندگان اجازه می‌دهد تا بدانند که دفتر انتخابات شهرستانشان برگه رای او را دریافت کرده است. برگه‌های رای که از طریق پست ارسال می‌شوند، نگهداری و مرتب می‌شوند، اما تا روز انتخابات به‌طور رسمی شمارش نمی‌شوند.

رای پذیرفته شد: رای شما شمارش شده است

این مرحله نهایی فرآیند است که در آن رای دهنده اطلاعیه‌ای دریافت می کند که دفتر انتخابات تایید می کند که رای را دریافت و شمارش کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان