• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • تولیدکنندگان کالیفرنیایی خواستار توقف مالیات بر خرید تجهیزات جدید هستند

تولیدکنندگان کالیفرنیایی خواستار توقف مالیات بر خرید تجهیزات جدید هستند

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، تولیدکنندگان کالیفرنیا از ایالت می خواهند که مالیات بر خرید تجهیزات جدید را متوقف کند و می گویند این مالیات ها صنعت را دچار مشکل می کند.

این درحالی است که هدف تولیدکنندگان مدرن‌سازی تولید و کارآمدتر کردن آن است زیرا مشکلات زنجیره تامین همچنان بر کشور و جهان تأثیر می‌گذارد.

کارشناسان خاطرنشان می‌کنند که ایالت کالیفرنیا تنها ۱ درصد از سرمایه‌گذاری‌های جدید تولیدی در ایالات متحده را در نتیجه بار مالی جذب می‌کند.

پاملا کان گفت: «ما به ماشین‌ها و فرآیندها و روبات‌ها کمک می‌کنیم تا به سمت بالا و پایین و اطراف حرکت کنند.

کان مالک Bishop-Wisecarver، یک تولید کننده کوچک در بی اریا است. او خاطرنشان می کند که اکثر تولید کنندگان در کالیفرنیا کوچک و متوسط ​​هستند.

مالیات فروش تجهیزات را برای تولیدکنندگان کوچک و متوسط ​​از روی میز بردارید. این یک برد رقابتی بزرگ برای ما است. من در حال رقابت با رقبا در ایالت های کم هزینه هستم. کارایی برای من کلید است. کان توضیح داد: اگر بتوانم محصولاتم را کارآمدتر تولید کنم، با حفظ تکنولوژی و استفاده از جدیدترین تجهیزات، این امکان را به من می‌دهد که در کالیفرنیا بمانم و قیمت‌هایم رقابتی باشد.

تولیدکنندگان می‌گویند که کاهش مالیات می تواند به کسب و کارها قدرت خرید بیشتری بدهد تا برای کارآمدتر شدن، تجهیزات خود را به روز کنند. آنها همچنین می‌گویند که صنعت تولید در کالیفرنیا می تواند حتی بیشتر رشد کند و نیروی کار را گسترش دهد و میلیاردها دلار را به اقتصاد این ایالت وارد کند.

رهبران صنعت امیدوارند که قانونگذاران درخواست آنها را از طریق مذاکرات بودجه دولتی در بهار امسال یا از طریق لایحه مجلس ۱۹۵۱ تأیید کنند.

  موسس اپلیکیشن Cash با ضربات چاقو در سن فرنسیسکو کشته شد

این لایحه هیچ مخالفت ثبت شده ای ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان