تیراندازی در یک کلیسا در کالیفرنیا: ۱ کشته و ۵ زخمی در اورنج کانتی

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، به گفته اداره کلانتری اورنج کانتی، پس از تیراندازی بعد از ظهر یکشنبه در کلیسایی در لاگونا وودز، یک نفر کشته و حداقل چهار نفر زخمی شدند

به گزارش OCSD، تیراندازی کمی قبل از ساعت ۱:۳۰ بعد از ظهر یکشنبه در Geneva Presbyterian Church رخ داد. مرگ یک نفر در محل اعلام شد. پنج نفر دیگر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که حال چهار نفر از آنها وخیم بود و یک نفر دیگر فقط جراحات جزئی دیده بود.

در حالی که مقامات هیچ اطلاعاتی درباره یک نفر کشته شده منتشر نکرده اند، OCSD یکشنبه شب فاش کرد که چهار مرد آسیایی و یک زن آسیایی بین ۶۶ تا ۹۲ سال به بیمارستان‌های منطقه منتقل شده اند.

دقایقی پس از گزارش های اولیه، این اداره گزارش داد که یک نفر بازداشت شده است و نمایندگان اسلحه ای را که احتمالاً در تیراندازی نقش داشته است، کشف کرده اند. بعداً مشخص شد که جمعی از افراد حاظر در کلیسا، مظنون را بازداشت کردند، تیرانداز را به زمین زدند و تا رسیدن نمایندگان او را نگه داشتند.

جف هالوک، معاون کانتی اورنج، گفت: «آن گروه از افراد داخل کلیسا در مداخله برای متوقف کردن مظنون، قهرمانی و شجاعت استثنایی را به نمایش گذاشتند. آنها بدون شک از بروز جراحات و تلفات بیشتر جلوگیری کردند.»

مقامات می گویند که تیرانداز مردی حدوداً ۶۰ ساله است اما آنها فکر می‌کنند که او در همان نزدیکی زندگی نمی‌کرده است. OCSD در حال بررسی است که این مرد اهل کجاست و آیا با کسی در این کلیسا ارتباط داشته است یا خیر.

  زمین لرزه 2.6 ریشتری در سن لئاندرو

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان