• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • افسران بهداشت بی اریا، خواهان بازگشت مردم به استفاده از اقدامات پیشگیرانه در برابر کووید ۱۹ هستند

افسران بهداشت بی اریا، خواهان بازگشت مردم به استفاده از اقدامات پیشگیرانه در برابر کووید ۱۹ هستند

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، با افزیش شمار بستری شدگان، مقامات بهداشتی در ۱۱ شهرستان، از ساکنان سرتاسر Bay Area برای باری دیگر درخواست کردند تا احتیاط های لازم از قبیل ماسک زدن را در سرتاسر منطقه انجام دهند.

مقامات در شهرستان‌های Alameda, Contra Costa, Marin, Monterey, Napa, San Francisco, San Mateo, Santa Clara, Santa Cruz و Sonoma طی بیانیه‌ای گفتند که Bay Area یکی از بیشترین نرخ انتقال این بیماری را در ایالت کالیفرنیا دارا می‌باشد.

این مقامات از کسانی که تا کنون واکسن های خود را دریافت نکرده اند درخواست کردند تا واکسینه شده و در صورت داشتن تست مثبت کووید، از داروهایی که نیازی به نسخه ندارند (مثل Paxlovid) استفاده کرده تا احتمال وخیم تر شدن عوارض این بیماری را کمتر کنند.

بی اریا یکی از بیشترین نرخ ابتلا را در ایالت کالیفرنیا شامل است، اما عدد دقیق افراد مبتلا در این منطقه احتمالا بیشتر از ع هستندددی است که تا کنون گزارش شده است. این اختلاف به این دلیل است که تست های فوری خانگی کووید در دسترس مردم بوده و نتایج (اطلاعات) این نوع تست ها به local health department ها و خود ایالت کالیفرنیا گزارش نمی‌شود.

  تیراندازی در مدرسه اوکلند 6 بزرگسال زخمی بر جای گذاشت؛ پلیس در جستجوی مظنون است

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان