• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • ابراز رضایت استیون جرارد، سرمربی استون ویلا، از عملکرد بازیکنان تیمش در برابر لیورپول

ابراز رضایت استیون جرارد، سرمربی استون ویلا، از عملکرد بازیکنان تیمش در برابر لیورپول

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، استون ویلا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس به مصاف لیورپول رفت و با نتیجه ۱-۲ برابر این تیم شکست خورد.
این تیم دقایق زیادی از بازی را برابر شاگردان یورگن کلوپ مقاومت کرد اما در نهایت کیفیت و درخشش بازیکنان بزرگ حریف بر آنها غلبه کرد و باعث شد که سه امتیاز این بازی را از دست بدهند.
جرارد پس از پایان بازی به اسکای اسپورت گفت: «از نظر تعهد، بازی با تمام وجود و ارائه برنامه‌ها در زمین نمی‌توانستم انتظار بیشتری از بازیکنانم داشته باشم. ما کیفیت بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم. از گل‌هایی که دریافت کردیم ناراحت و ناامید هستیم اما آنها را بررسی خواهیم کرد. با این حال، با و بدون توپ بسیار خوب بودیم و من انتظار بیشتری نداشتم.»

این مربی جوان انگلیس با اشاره به نمایش خوب بازیکنانش اظهار داشت: «ما می‌خواستیم برابر لیورپول جسور و بلندپرواز باشیم. گزینه دیگرمان این بود که صبر کنیم و اگر این کار را می‌کردیم باز هم شکست می‌خوردیم اما حسرت‌های بیشتری نصیب ما می‌شد.»
او درباره نتیجه این بازی و شکست برابر لیورپول اضافه کرد: «ما بازیکنان خوبی داریم و اگر واقعا درست و حساب شده بازی کنیم می‌توانیم به تیم‌ها ضربه بزنیم اما باید از لحظاتی که به دست می‌آوریم به درستی استفاده کنیم و نیاز داریم که بهتر باشیم. در مجموع از این نتیجه ناامید شدیم و از گل‌هایی که دریافت کردیم بسیار ناراحت هستیم.»
سرمربی استون ویلا درباره شرایط این تیم در ادامه فصل گفت: «باید صبر کنیم و ببینیم که شرایط در پایان فصل چطور خواهد بود اما هدف ما این است که تمام تلاش‌مان را بکنیم که در بالاترین رتبه ممکن قرار بگیریم. می‌خواهیم در بین ۱۰ تیم برتر جدول باشیم و امیدواریم که در دیدار برابر سیتی شرایط خوبی داشته باشیم.»

  گفتگو جهانبخش با شبکه فاکس اسپورت آسیا درباره دلایل بازگشت به فوتبال باشگاهی هلند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان