• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • واکنش سادیو مانه، مهاجم لیورپول، به شایعات مربوط به انتقالش به بایرن مونیخ

واکنش سادیو مانه، مهاجم لیورپول، به شایعات مربوط به انتقالش به بایرن مونیخ

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، بسیاری از منابع خبری در چند روز اخیر از احتمال جدایی مانه از لیورپول و پیوستن این بازیکن به بایرن مونیخ خبر داده بودند.
قرارداد این مهاجم سنگالی با لیورپول در تابستان ۲۰۲۳ به اتمام می‌رسد اما هنوز خبری از شروع مذاکرات بین نمایندگان او و مدیران این باشگاه به گوش نرسیده و همین باعث شده که شایعات درباره احتمال جدایی او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی افزایش پیدا کند.
او شب گذشته گل زیبایی را در دیدار برابر استون ویلا با ضربه سر برای لیورپول به ثمر رساند که اهمیت بسیاری برای آنها داشت و سه امتیاز این بازی را برای این تیم به ارمغان آورد.

این مهاجم سنگالی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: «من از حضور در لیورپول خوشحال هستم. فکر می‌کنم وقتی که جام‌های قهرمانی را به دست آوریم خوشحال‌تر هم باشم! با این حال فکر می‌کنم بهترین راه این است که از لحظه لذت ببرم، سعی کنم برای هم تیمی‌هایم پاس گل بفرستم و آنها هم کار را برای من بسیار آسان‌تر می‌کنند.»
مانه در واکنش به شایعات انتقالش به بایرن و جدایی از لیورپول اظهار داشت: «من صادقانه اینجا خیلی خوشحال هستم. فقط سعی می‌کنم از شرایطی که دارم استفاده کنم و لذت ببرم. کار مهم من ارسال پاس گل برای هم تیمی‌هایم است. من بدون هم تیمی‌هایم هیچ چیز نیستم.»
لیورپول با پیروزی در این بازی فاصله‌اش با منچسترسیتی را حفظ کرده و امیدوار است که این تیم در دیدارهای پیش رو دچار لغزش شود تا شانس آنها برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر افزایش پیدا کند.

  رونالدو درخشش در لباس یونایتد را بهترین اتفاق برای خود توصیف کرد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان