• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • اعلام اسامی تیم ملی تکواندو ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا

اعلام اسامی تیم ملی تکواندو ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا

پیام جوان:‌ به گزارش ورزش سه، ششمین جلسه کمیته فنی فدراسیون تکواندو، با حضور اعضای کمیته فنی و به ریاست هادی ساعی، برگزار شد.
مسعود لشگری دبیر و سخنگوی کمیته فنی فدراسیون تکواندو در خصوص تصمیمات این جلسه، بیان کرد: با توجه به اینکه نتایج جام ریاست فدراسیون جهانی که اسفند ماه ۱۴۰۰ در تهران برگزار شد در سال ۲۰۲۳ محاسبه خواهد شد و پس از تعویق بازی‌های آسیایی و یونیورسیاد دانشجویان عملکرد تکواندوکاران در مسابقات انتخابی و همچنین لیگ برتر تکواندو مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: طبق قانون اتحادیه تکواندو آسیا هر کشور مجاز به اعزام ۶ تکواندوکار از ۸ وزن قانونی به مسابقات قهرمانی آسیا است، بر همین اساس تصمیم بر این شد ٢ وزن ۵۴- کیلوگرم و ۸۷- کیلوگرم از دستور کار اعزام خارج شده و در سایر اوزان نفرات خود را به بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا اعزام کنیم.

سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو ادامه داد: پس از بحث و تبادل نظر توسط اعضای کمیته در نهایت مهدی حاج موسائی در وزن ۵۸- کیلوگرم، فرزان عاشورزاده در وزن ۶۳- کیلوگرم، دانیال بزرگی در وزن ۶۸- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن ۷۴- کیلوگرم، محمد حسین یزدانی در وزن ۸۰- کیلوگرم و علیرضا نادعلیان در وزن ۸۷+ در ترکیب تیم ملی ایران به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد.
لشگری در بخش پایانی سخنان خود گفت: بعد از پایان رقابت های قهرمانی آسیا، کره جنوبی میزبان یک تورنمنت بین المللی است که علی نجفی، متین رضایی و برنده مبارزه سیاوش بیات و امیرحسین محمدخانلو برای حضور در این رقابت ها به همراه تیم ملی به کره جنوبی اعزام خواهند شد.
شایان ذکر است؛ بیست و چهارمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا ۲۴ تا ۲۷ ژوئن، (سوم تا ششم تیرماه) به میزبانی کره جنوبی برگزار خواهد شد.

  ژاپن در رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان و در سه ست پیاپی موفق به شکست قطر شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان