• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • واکنش فرناندینیو کاپیتان منچسترسیتی به عنوان قهرمانی لیگ برتر این تیم

واکنش فرناندینیو کاپیتان منچسترسیتی به عنوان قهرمانی لیگ برتر این تیم

پیام جوان:‌ به گزارش “ورزش سه”، فرناندینیو، هافبک ۳۷ ساله برزیلی قرار است پس از ۹ سال حضور در این باشگاه، در پایان فصل سیتی را ترک کند. منچسترسیتی صدرنشین لیگ برتر انگلیس رقابت فشرده ای با لیورپول بر سر کسب این عنوان دارد و در حال حاضر ۳ امتیاز بیشتر از لیورپول دارد. منچسترسیتی این هفته با شکست دادن نیوکاسل با نتیجه ۵-۰، سه امتیاز دیگر به دست آورد، در حالی که رقیب آنها لیورپول در خانه برابر تاتنهام مساوی کرد.

فرناندینیو که برای پنجمین قهرمانی خود در لیگ برتر تلاش می کند، به خبرنگاران گفت: «هر عنوان قهرمانی شیرین است. در آستانه یک قهرمانی دیگر قرار داریم. امسال سختی های زیادی کشیدیم و به نظرم این قهرمانی شیرین تر از قهرمانی های دیگر است. ما روی خودمان تمرکز می کنیم و می دانیم که همه چیز در دستان ماست. مهم نیست که لیورپول چه عملکردی دارد ما باید تمام بازی های سخت را پشت سر بگذاریم و در تمام دیدارهای باقی مانده برنده شویم تا در پایان فصل عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم.»

او در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: «پیروزی پرگل برابر نیوکاسل یک واکنش عالی پس از شکست در مادرید بود. وقتی در چنین مسابقه‌ای شکست می‌خورید، اعتماد به نفس می‌تواند کمی پایین بیاید. خیلی خوشحالم که باخت تلخ برابر رئال مادرید را فراموش کردیم و توانستیم برد پرگلی به دست بیاوریم. هنوز چیزی تمام نشده و ما تا هفته پایانی با تمام توان رقابت خواهیم کرد تا عنوان قهرمانی را کسب کنیم. همه چیز خیلی ساده است. ما باید همه بازی هایمان را ببریم تا قهرمان شویم.»

  نظر تیری آنری، ستاره سابق بارسلونا درباره‌ی لیونل مسی

روبن دیاس مدافع پرتغالی منچسترسیتی در نیمه دوم مصدوم شد. این بازیکن پرتغالی اکنون به همراه جان استونز و کایل واکر در لیست مصدومان سیتی است و انتظار نمی رود هیچ یک از این سه نفر در ادامه فصل دوباره بازی کنند. فرناندینیو که مدتی به عنوان مدافع میانی در تیم منچسترسیتی به کار گرفته شد، گفت: «اکنون مشکلاتی با مصدومیت چند بازیکن اصلی خود داریم اما در پایان فصل این مصدومیت‌ها طبیعی است.»

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان