• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • واکنش ژاوی هرناندز به انتقال تقریبا قطعی ارلینگ هالند به سیتی

واکنش ژاوی هرناندز به انتقال تقریبا قطعی ارلینگ هالند به سیتی

پیام جوان:‌ به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا پس از پیروزی دقیقه آخری شنبه شب برابر رئال بتیس، خود را مهیای بازی برابر سلتا در نوکمپ می کند. بارسا از سه بازی باقیمانده خود ۴ امتیاز می خواهد تا رتبه دومی را قطعی کند و فصل بعد در سوپرکاپ اسپانیا حاضر باشد.

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی گفت: «این بازی می تواند محک خوبی برای ما باشد. کسب سهمیه قطعی شده و باید رتبه دومی را نیز قطعی کنیم. سلتا تیم بسیار خوبی است و هجومی بازی می کند. بقای آنها حتمی است و بدون فشار برابر ما قرار خواهند گرفت. بازیکنانی باکیفیت و توانایی بالا برای کنترل توپ و میدان دارند و خوشبختانه ما نیز از لحاظ بدنی و ذهنی به شرایط ایده آلی رسیده ایم.»

مشکل بارسا در از دست دادن توپ: «در بازی های اخیر توپ های زیادی از دست داده ایم و این خوب نیست. باید در قبال حفظ توپ مسئولیت پذیرتر باشیم، به خصوص در بازی فردا چون سلتا تیمی است که به خوبی حریف مقابل را پرس می کند. نباید بیهوده توپ ها را از دست بدهیم و در این زمینه باید بهتر شویم.»

غیبت بوسکتس: «بازیکنی شبیه به بوسکتس نداریم و غیبت او خبر بدی است. البته گزینه هایی برای جانشینی سرخیو داریم و باید متوجه بود که بوسکتس قرار نیست همیشه برای ما بازی کند. او ابدی نیست و باید بازیکن باکیفیت دیگری هم در پست او داشته باشیم.»

جذب مهاجم: «فکر می کنم چه در پایان یک فصل موفق باشیم چه نه، باید خط حمله را هر سال تقویت کرد. اگر ناکام مانده باشیم که این تغییر باید حتمی باشد. مساله اینجاست که شرایط اقتصادی بارسا خوب نیست و دچار مشکل هستیم. معتقدم اگر می خواهیم فصل بعد مدعی قهرمانی در جام های مختلف باشیم، باید مهاجم بزرگ جذب کنیم. در این تردیدی نیست. از کار با لاپورتا راضی و خوشحالم و اینجا همه به یکدیگر اعتماد داریم. می دانم که مدیریت همه تلاش خود را خواهد کرد. می دانیم چه می خواهیم و همه چیز با برنامه پیش می رود.»

  احتمال لغو اعزام تیم ملی رده‌های سنی شطرنج به دلیل عدم صدور ویزا توسط دولت امارات

وضعیت آنسو فاتی: «شرایط خوبی دارد و هرچند هنوز برای ۹۰ دقیقه مهیا نیست ولی در مجموع از قبل بسیار بهتر شده است.»

هالند در منچسترسیتی با وجود مذاکره شخصی با او در مونیخ : «هنوز رسمی نشده ولی باید قبول کرد که شرایط اقتصادی ما اجازه جذب او را نمی دهد. می دانم وقتی رسمی شود نیز از من همین سوال مطرح خواهد شد. نمی توانم دروغ بگویم. چه کسی می تواند جذب او را رد کند؟ من بارها در مونیخ بوده ام و نه برای مذاکره با هالند. اگر در نهایت انتقال او رسمی شود تنها به خاطر پول بوده است. قصد بی احترامی به هیچ باشگاهی را ندارم.»

خروجی ها: «دقیقا می دانیم که چه بازیکنانی باید جدا شوند. جذب بازیکن جدید رابطه مستقیم با فروش بازیکن دارد. بودجه مناسبی برای خریدها نداریم و جدایی چند بازیکن الزامی است.»

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان