• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • پلیس تریسی: مربی بسکتبال برای پسر زیر سن قانونی پیامک‌های جنسی فرستاد و ملاقات جنسی ترتیب داد

پلیس تریسی: مربی بسکتبال برای پسر زیر سن قانونی پیامک‌های جنسی فرستاد و ملاقات جنسی ترتیب داد

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، پلیس تریسی در پستی در فیس بوک روز پنجشنبه اعلام کرد، یک مربی ۲۱ ساله بسکتبال به ظن ارسال پیامک های تحریک آمیز جنسی به یک پسر زیر سن قانونی و تلاش برای ملاقات برای رابطه جنسی با وی دستگیر شده است.

دونوان زاخاری لندن، از دیسکاوری بی، در ۳ می پس از اینکه مادر پسر به پلیس گفت پسر ۱۴ ساله‌اش پیام‌های نامناسب جنسی از مربی دریافت می‌کرد، دستگیر شد.

در ۱۴ آپریل، والدین با اداره پلیس تریسی تماس گرفتند و آنها شروع به بررسی ادعاهای این خانواده کردند. در طول تحقیقات، ظاهراً پیام‌های صریح از لندن به پسر جوان ادامه یافت. پلیس گفت مربی بسکتبال همچنان با کودک صحبت می‌کرد و موافقت کرده بود که او را برای انجام اعمال جنسی ملاقات کند.

در جلسه مورد نظر، لندن پس از ملاقات با افسران تیم اجرای ویژه و کارآگاهان واحد تحقیقات ویژه بدون هیچ گونه حادثه ای بازداشت شد.

کارآگاهان گفتند هیچ اطلاعاتی وجود ندارد که نشان دهد لندن قربانیان دیگری نیز داشته است. پلیس گفت که این برنامه بسکتبال به هیچ مدرسه ای وابسته نبود.

از هر کسی که اطلاعات بیشتری در مورد این پرونده دارد خواسته می‌شود که با کارآگاه برایان آزودو با اداره پلیس تریسی به آدرس Brian.Azevedo@tracypd.com یا ۲۰۹۸۳۱۶۳۳۴ تماس بگیرد.

  Paul McCartney بازگشته است!

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان