• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • شرایط مبهم فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا در این تیم

شرایط مبهم فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا در این تیم

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، فرانکی دی یونگ سه سال پیش بود که از آژاکس به بارسا پیوست. برای جذب او بارتومئو رئیس وقت بارسا شخصا راهی آمستردام شد و در نیمه های فصل، قراردادی ۷۵ میلیون یورویی با وی امضا کرد. دی یونگ فصل را با آژاکس تمام کرد و از تابستان به بارسلونا اضافه شد ولی در سه فصل گذشته هرگز نتوانسته بازی های خوبش در آژاکس را تکرار کند. به نظر می رسید با ژاوی شرایط متفاوت شود و با وجود تعریف و تمجیدهای ژاوی از ستاره هلندی و لزوم حفظ او برای فصل بعد، به نظر نمی رسد دی یونگ آینده ای در بارسا داشته باشد.

اخیرا شایعات زیادی در مورد علاقه منچستریونایتد به جذب دی یونگ منتشر شده اما فعلا همه چیز در حد حرف باقی مانده است. اریک تن هاخ سرمربی فصل بعد آژاکس نام دی یونگ را در فهرست خرید تابستانی خود قرار داده ولی جذب این بازیکن به سادگی میسر نخواهد بود به خصوص که یونایتد فصل بعد در لیگ قهرمانان نخواهد بود و طبعا بازیکنان بزرگ را وسوسه نمی کند. بارسا برای فروش دی یونگ حداقل ۷۵ میلیون یورو می خواهد و از حالا نیز کارلوس سولر، ستاره والنسیا را به عنوان جانشین او انتخاب کرده است.

شب گذشته نشریه دیلی میل ادعا کرد که دی یونگ در فهرست خرید پپ گواردیولا هم قرار دارد ولی سرمربی سیتی همچنین به جذب پل پوگبا ستاره فرانسوی یونایتد نیز فکر می کند. در واقع پپ بین پوگبا و دی یونگ تردید دارد. پوگبا می تواند به عنوان بازیکن آزاد به سیتی ملحق شود ولی جذب دی یونگ هزینه بالایی خواهد داشت. پپ اگر تصمیم به جذب دی یونگ بگیرد که به ایده های او نزدیک تر است، بیش از همه بارسا را خوشحال خواهد کرد که هم از فروش دی یونگ رقم قابل توجهی کسب می کند و هم می تواند سولر را به خدمت بگیرد، بازیکنی که سخت مورد علاقه ژاوی قرار دارد.

  بارسلونا بعد از پنج سال توانست در یک بازی بیرون خانه لیگ قهرمانان برنده شود

دیلی میل نوشته است که پپ قبل از هر تصمیمی منتظر پاسخ نهایی ارلینگ هالند است. ستاره نروژی اگر به سیتی بپیوندد، احتمال اینکه پپ به سراغ پوگبا برود و قید دی یونگ را بزند، بالاتر خواهد رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان