• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • رونمایی شهداب یزد از بازیکنان خارجی خود

رونمایی شهداب یزد از بازیکنان خارجی خود

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، جام باشگاه‌های والیبال آسیا که هفته آخر اردیبهشت ماه به میزبانی تهران برگزار می شود، با حضور چهره های نامداری همچون سعید معروف، اروین انگاپت و نیمیر عبدالعزیز در ترکیب تیم پیکان از جذابیت چند برابری نسبت به دوره های قبلی برخوردار است.

بعد از رونمایی از خریدهای خارجی پیکان، حالا شهدابی ها به دنبال این هستند که با جذب بازیکنان خارجی بتوانند با رقیب خود در ایران و آسیا مقابله کنند.
با اعلام باشگاه شهداب یزد، جان گوردون پرین دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی کانادا و باشگاه «لوکوموتیو روسیه» با عقد قراردادی رسمی برای حضور در رقابت های جام باشگاه های آسیا به عضویت تیم والیبال این تیم درآمد.
اما بعد از این اتفاق، اخبار نقل و انتقالاتی جذاب دیگری هم به گوش می رسد. سیمون، سرعتی زن کوبایی تیم لوبه ایتالیا که یک فصل رویایی را در ترکیب این تیم سپری کرده و در خیلی از مسابقات ستاره تیمش بوده، مدنظر مسئولان شهداب یزد قرار گرفته و ممکن است برای رویارویی با انگاپت و عبدالعزیز از ایتالیا به تهران بیاید.
مذاکرات اولیه صورت گرفته، اما همه چیز منوط به دیدار فردا شب لوبه و پروجا در فینال لیگ ایتالیاست. در دو بازی قبلی لوبه با درخشش سیمون به برتری رسیده و اگر بتواند بازی سوم را به سود خود رقم بزند، قهرمانی را جشن می گیرد و بازیکنانش هم آزاد می شوند. در این صورت است که شهداب می تواند ماجرای جذب سیمون را باز نگه دارد و در غیر اینصورت این پرونده خیلی زود بسته خواهد شد.
البته از سوی دیگر هم برخی رسانه ها از توافق باشگاه شهداب یزد با دونووان ژاورونوک ۲۴ ساله اهل جمهوری چک خبر داده اند. این بازیکن، فصل جاری را در تیم مونزا ایتالیا توپ زده و هم‌اکنون برای تصاحب جایگاه پنجمی لیگ ایتالیا برای تیمش توپ می‌زند.
با توجه به اینکه دو بازیکن خارجی به صورت همزمان اجازه حضور در زمین را در جام باشگاههای آسیا خواهند داشت؛ بعید است شهدابی ها قصد جذب دو بازیکن را بعد از خرید کاپیتان تیم ملی کانادا داشته باشند.

  موجی از نارضایتی و انتقاد هواداران منچستریونایتد به عملکرد هری مگوایر، مدافع این تیم

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان