کالیفرنیا برای کمبود انرژی در تابستان گرم و خشک آماده می‌شود

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، مقامات ایالتی روز جمعه گفتند که کالیفرنیا احتمالاً معادل ۱٫۳ میلیون خانه در زمان اوج مصرف در ماه های گرم و خشک تابستان، کمبود انرژی خواهد داشت.

به گفته مقامات، تهدیدات ناشی از خشکسالی، گرمای شدید و آتش سوزی های جنگلی، به علاوه زنجیره تامین و مسائل نظارتی که صنعت خورشیدی را مختل می کند، چالش هایی را برای قابلیت اطمینان انرژی در تابستان امسال ایجاد خواهد کرد.

مدل‌های دولتی فرض می‌کنند که ایالت ۱۷۰۰ مگاوات کمتر از انرژی مورد نیاز خود در زمان‌های بیشترین تقاضا (معمولاً اوایل عصر، هنگام غروب خورشید) در گرم‌ترین ماه‌هایی که سیستم‌های تهویه مطبوع کاملاً استفاده می‌شوند، خواهد داشت.

به گفته کمیسیون انرژی، یک مگاوات برق حدود ۷۵۰ تا ۱۰۰۰ خانه در کالیفرنیا را تامین می کند.

آلیس رینولدز، رئیس کمیسیون خدمات عمومی کالیفرنیا گفت: «تنها چیزی که ما انتظار داریم این است که شرایط جدید و شگفت‌انگیز را ببینیم، و ما تلاش می‌کنیم برای این شرایط آماده باشیم».

تغییرات آب و هوایی باعث افزایش خشکسالی در کالیفرنیا شده است، که امسال شاهد خشک ترین ژانویه تا مارچ در تاریخ بود. تابستان گذشته، ایالت برای اولین بار تولید برق آبی در سد اوروویل را به دلیل نبود آب کافی متوقف کرد. به گفته مقامات، این دستگاه دوباره راه اندازی شده و کار می کند، اما به گفته مقامات، این تعطیلی ۶۰۰ مگاوات برق برای دولت هزینه داشت.

  پلیس Elk Grove ساکن غرب ساکرامنتو را به عنوان مظنون به تیراندازی در ماه جولای دستگیر کرد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان