دو نفر بر اثر سقوط هواپیمای کوچک در مارین هدلندز کشته شدند

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، بر اساس توئیتی از سرویس پارک ملی گلدن گیت ، پس از سقوط یک هواپیمای کوچک در بعد از ظهر جمعه در منطقه مارین هدلندز، دو نفر در محل سقوط کشته شدند . یک چراغ اضطراری برای یک هواپیمای کوچک در ساعت ۱۴:۱۵ روز جمعه فعال شد. در این توییت آمده است که با جستجو مشخص شد که محل سقوط در یک خط الراس در شمال جاده Conzelman، دور از جاده ها و مسیرها است.

اداره هوانوردی فدرال طی بیانیه ای به خبرنگاران این هواپیما را به عنوان یک ون RV-10 تک موتوره تایید کرد. این هواپیما در منطقه تفریحی ملی گلدن گیت، در شمال غربی پل گلدن گیت، حدود ساعت ۲:۴۰ بعد از ظهر به وقت محلی سقوط کرد.

دو نفر در هواپیما بودند که جسد هر دو فرد در محل سقوط هواپیما پیدا شد. به گفته مسئولان، محل سقوط برای بررسی بسته است و منطقه توسط مه پوشیده شده است.

یک تیم بین سازمانی شامل خدمات پارک ملی، FAA و اداره ایمنی حمل و نقل ملی تحقیقات را رهبری می کنند. FAA به خبرنگاران گفت که NTSB مسئول تحقیقات است و به روز رسانی های بیشتری را ارائه خواهد کرد.

FAA گفت: «پس از اینکه بازرسان شماره ثبت هواپیما را در صحنه تأیید کردند، آن را منتشر خواهد کرد. اطلاعات معمولاً در روز کاری بعدی در این وب سایت منتشر می شود: asias.faa.gov

  بازشماری آرای دریافتی در منطقه 16 کنگره در کالیفرنیا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان