• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • آریگو ساکی: تعویض‌های کارلو آنچلوتی کلید بازگشت رئال مادرید مقابل منچسترسیتی بوده است

آریگو ساکی: تعویض‌های کارلو آنچلوتی کلید بازگشت رئال مادرید مقابل منچسترسیتی بوده است

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، دو شب پیش شاهد یکی از دراماتیک ترین بازی های تاریخ لیگ قهرمانان اروپا بودیم؛ جایی که رئال مادرید تا لحظات پایانی با یک گل از منچسترسیتی عقب بود اما تعویض‌ طلایی کارلو آنچلوتی یعنی رودریگو در دو دقیقه موفق شد دو گل به ثمر برساند تا بازی به شکل عجیبی به وقت‌های اضافه کشیده شود. رئال در وقت های اضافه توسط کریم بنزما به گل سوم دست یافت تا به شکلی غیر قابل باور راهی فینال چمپیونزلیگ شود.

آریگو ساکی معتقد است که تعویض های کارلو آنچلوتی کلید بازگشت رئال مادرید مقابل منچسترسیتی بوده است. سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا در ستون برای گاتزتا دلو اسپورت نوشت: “درست مثل دیدار برابر پاری سن ژرمن و چلسی آنچلوتی با الهام گرفتن از تعویض هایش مقابل منچسترسیتی پیروز شد. او برخی از قهرمانان را با جوانانی جایگزین کرد که شور و شوق را مهمترین ویژگی خود می دانند. او در نیمه دوم تمام هافبک ها را کنار گذاشت؛ کاسمیرو، لوکا مودریچ و تونی کروس. حتی کریم بنزما در وقت اضافه.
او با طراوت رودریگو، مارکو آسنسیو و ادواردو کاماویگا قمار کرد. او بازی را به لطف رودریگو برگرداند، که وقتی به نظر می رسید منچسترسیتی به فینال رسیده است، یک گل عالی به ثمر رساند. هر گل از پرسینگ به دست آمد، به لطف انرژی بازیکنان جوان و ضد حملات سریع.”

آریگو ساکی همچنین معتقد است که این برد رئال‌مادرید باید درس عبرتی برای تیم های ایتالیایی باشد: “باشگاه‌های خارجی در حمله بهتر از دفاع هستند. منچسترسیتی این را در دو بازی ثابت کرد. بنابراین، ما باید آنها را برای پیروزی تحت فشار قرار دهیم. متأسفانه، هر باشگاه ایتالیایی از یک یا حتی دو بازیکن اضافی در خط دفاعی استفاده می کند، که اغلب برای مهار فقط یک مهاجم حریف است. به این ترتیب، آنها یک بازیکن را در خط میانی از دست می دهند و فرصت تسلط بر بازی ها را از دست می دهند.”

  اعضای تیم استقلال بخشی از مطالبات خود را دریافت کردند

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان