• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • واکنش هاکان چالهان‌اوغلو ستاره ترکیه‌ای اینتر، از شکست برابر میلان

واکنش هاکان چالهان‌اوغلو ستاره ترکیه‌ای اینتر، از شکست برابر میلان

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، این مهاجم ۲۸ ساله ترکیه‌ای تابستان گذشته پس از پایان قراردادش با رقیب همشهری میلان، به‌صورت رایگان به اینتر پیوست و باعث خشم هواداران روسونری شد. این فصل برای هاکان چالهان اوغلو اصلا آسان نبوده است. او اگر چه نمایش‌های نسبتا خوبی در اینتر ارائه داده اما این درخشش به اندازه روزهای حضور او در روسونری نبوده است.

چالهان‌اوغلو حالا در مصاحبه‌ای پیرامون شرایطی که در اینتر داشته می‌گوید: “هنگامی که انتقال من به اینتر نهایی شد در تیم ملی بودم و بلافاصله با سیمونه اینزاگی ارتباط برقرار کردم. در نهایت هر دوی ما از این انتقال بسیار راضی بودیم.
من در پست‌های زیادی بازی کرده‌ام. من بازیکن باهوشی هستم و فکر نمی‌کنم کار سختی باشد. شما فقط باید به خواسته‌های مربی گوش دهید و من بلافاصله روی این تیم تمرکز کردم. به نظر، من همه چیزم را برای اینتر و هم‌تیمی‌هایم گذاشتم. الان هم سعی می‌کنم تمام تلاشم را بکنم، می‌خواهیم بالا برویم، می‌خواهیم آنجا بمانیم. من خوشحالم اما شما همیشه می‌توانید پیشرفت کنید.”

هاکان چالهان‌اوغلو در ادامه از حضور در ایتالیا ابراز رضایت کرد. ستاره ترکیه‌ای در این‌باره گفت: “من دوست دارم اینجا در ایتالیا باشم و بسیار خوشحالم که اینجا هستم. ایتالیا و ترکیه کشورهای مشابهی هستند، من از این حضور خوشحالم و می‌خواهم بیشتر از این هم بازی کنم.”

دردناک‌ترین باخت فصل: “شکست برابر میلان دردناکترین باخت فصل بوده است.”

 

  مسابقات لیگ فوتبال السالوادور پس از حادثه‌ای که منجر به کشته شدن 12 نفر شد، تعطیل شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان